{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  kan vi udstille ham? :)
  • #2   17. mar 2013 Og det allervigtigste, der bør veje tungere end alt andet:

Hvordan tager din kat at blive anbragt i et bur i et varmt overrendt lokale, blive overbegloet af folk der skal have hele snuden ind gennem tremmerne i buret for at se den søøøøde lille misser.
    Hvordan tager han det at skulle bæres gennem et menneskemylder for at blive anbragt på et bord og gennemgramset og mærket på, hevet og trukket i af en dommer, mens der er højlydt snak, larmende unger der render rundt og et hav af vrælende katte i baggrunden...som i følge deres ejere eeeeeelsker at være på udstilling smiley

Det vil <b>aldrig</b> være for kattens skyld at skulle slæbes med på udstilling, men kun for at pleje dit eget behov.

Det er muligt, at det kan fremme nogen personers avlsarbejde med stamtavle katte, at de vises frem på en udstilling og bedømmes af fagfolk (formoder jeg)....men det mener jeg også udstillinger burde begrænses til...for man bør ikke bruge dyr som et redskab til at pleje sin egen trang til fremvisning

• #3   17. mar 2013 " mens der er højlydt snak, larmende unger der render rundt og et hav af vrælende katte i baggrunden."

Hvor i himlens navn har du været på udstilling henne? Det du beskriver der er i hvert fald ikke noget jeg nogensinde har oplevet på de utallige udstillinger jeg har været på...

• #5   17. mar 2013 og en huskat ska lvære neutraliseret når den er over 10 mdr og være vaccineret.

og ja felis dine fordommer er fordomme,det erikke noget jeg har oplevet på udstilling

• #6   17. mar 2013 Lotte S, det har jeg da været flere steder, og indrømmet, det har ikke været lige slemt alle steder. Som regel er det værst de steder der ikke er for meget plads.
    Men den absolut værste det var i Silkeborg for nogen år siden, det var rent ud sagt gyseligt

Gitta S
    Selvfølgelig er der nogen katte der tager i "stiv arm" at komme på udstilling, især hvis de har været vant til det fra de er helt unge.
    Men at kalde det fordomme når jeg siger der er adskillige katte der ikke burde tages på udstilling, det kalder jeg at lukke øjnene for de faktiske forhold.

Og jeg ser sådan på detm at for folk der udstiller vil der altid være en længere elastik n.h.t. hvad de finder kritisabelt at udsætte dyrene for..

Og christina b, svaret til dig vil være det samme som til Gitta S

• #8   17. mar 2013 Felis - vil så også sige, at jeg har også set nogle få katte på en udstilling, der aldrig nogensinde skulle have været afsted, og hvor man ikke fatter, at folk ikke tager deres kat med hjem med det samme igen når de ser hvordan den reagerer...

• #10   17. mar 2013 han er totalt kold overfor transportburet og han elsker nye mennesker smiley han klæber altid til vores gæster og skal hilse på dem og ja, elsker så meget opmærksomhed som muligt. han finder sig i alt, både løftet og på gulvet, så hans temperament er jeg ikke bange for.

han er kastereret, men dog ikke vacc endnu. det skal vi self. have gjort inden!

Kommentér på:
kan vi udstille ham? :)

x