991 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Pelspleje af KBL i forbindelse med udstilling Pelspleje af KBL i forbindelse med udstilling

Nogle erfarne KBL (Kurilean Bobtail) opdrættere/udstillere herinde der kan hjælpe mig med pelspleje i forbindelse med udstilling?

Jeg kunne godt tænke mig at tage min KBL med på udstilling i 2015. Vi skal selvfølgelig have trænet en del ting først. Men jeg er ikke så erfaren når det kommer til den lange pels. Hvad plejer i at gøre ved jeres semi-langhårede katte, når i skal på udstilling? Vask, shampoo, føn, andet evt? Kan i anbefale gode produkter?

En anden ting: I min kats stamtavle står det, at hun er sort. Men hun har et ret tydeligt rødt/lyst skær omkring brystet og på maven. Er det velset? Er der en speciel shampoo jeg kan bruge for at fremhæve hendes sorte pels, eller skal hun under en anden farvekategori?

I kan se masser af billeder af hende i hendes profil: "Beretta iz Dikogo Plemeni" smiley

Håber i kan hjælpe en rookie udstiller (Ja, det er første gang for os begge to) Kom ellers gerne med gode råd til den første gang på udstilling, det vil vi modtage med kyshånd!

Knus fra Janine og katten Beretta

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pelspleje af KBL i forbindelse med udstilling
Kommentér på:
Pelspleje af KBL i forbindelse med udstilling

Annonce