1.325 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 47 Svar

Killer i maven/udstilling Killer i maven/udstilling

Uha jeg glæder mig.. Min første udstilling med min egen kat, det bliver så spændende smiley

Jeg har været til udstilling som tilskuer, men nu skal det altså prøves fra den anden side.
Den kære lille Mylledreng er prøveklud fordi jeg tror/håber på at han tager det hele i stiv pote og bare oser at selvtillid, charme og lækkerhed smiley
Vi har trænet ham i at blive holdt på den "rigtige" måde... han er blevet håndteret af alle mulige gæster. Vi træner i at køre i bil, da det er en lang tur til Hedensted, så han skal ikke være totalt stresset når vi kommer derned smiley Vi har trænet med sele herhjemme så han kan komme ud og strække benene for det bliver en lang dag smiley

Vi har styr på alt til buret... og han er vac. neutraliseret og øremærket. Jep vi er så klar... Ja vi har endda fået en sød opdrætter til at tage os under hendes vinger så vi ikke bliver snotforvirret over alle de ting der skal foregå smiley

Så er der kun at håbe at han opføre sig som den lækkermås han er og dommerne synes han er lige så smuk og dejlig som jeg smiley

Nååå ja Mylle er af den smukke race ægte huskat... en lille hittemis med en meget omtumlet barndom... hans historie kan i læse om på hans profil og se flere billeder smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killer i maven/udstilling
Kommentér på:
Killer i maven/udstilling

Annonce