{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

hjælp til udstilling {{forumTopicSubject}}

Vil gerne prøve at udstille min kat, men synesumiddelbart at det hele virker lidt indviklet. Har lige meldt mig ind i en klub.. men vil gerne have en som kunne vejlede mig lidt ved evt spørgsmål der skulle opstå.. selvom der allerede er meget hjælp at hente herinde.
Knus herfra..


Kommentarer på:  hjælp til udstilling
  • #1   18. maj 2006 hej Sara,
    jeg vil da meget gerne hjælpe dig med dine spørgsmål. skriv du bare til mig. knus


  • #2   18. maj 2006 Hej. jeg siger mange tak.
    Har lige prøvet at tilmelde ham online til udstillingen i Auning- men der var noget med en gruppe mellem 1-9, men gælder det for hans race? Super du har to af slagsen:-) knus


  • #3   18. maj 2006 gruppe behover du ikke gør noget ved for en hellig birma men er han kastrat eller fertil. hvis han er kastrat og over 10 måneder skal han i klasse 9- den der hedder kastrat. når han så her "vundet" tre certificater i den katagorie, flytter han op til premier klassen osv. fergus skal med til frederecia lørdag og søndag og vi håber på at han rykker op til premier.

  • #4   18. maj 2006 hmm, har sat ham i klasse 10- såvidt jeg kunne se på jyraks hjemmeside er det for kastrater over 10 mdr. Kan det ikke passer??
    Det håber jeg da os for jer- krydser fingre!!


  • #5   18. maj 2006 jo, kom jeg til at skrive 9....er så fixeret på at blive premier smiley skal du med til Ribe? det skal vi måske- nu får vi se. min lille Gianna er jo lige bleven parret med en lilla han så vi skal have killinger for føeste gang med hende. super spændende. held og lykke sådan første gang. husk at vaske ham rigtig grundigt. potekram

  • #6   18. maj 2006 Det er bare iorden.. Uhh det bliver da spændende. Og sikkert en skøn oplevelse. Nej, det skal jeg ikke - vi tager bare til Auning og ser hvad der sker- nu har han jo gået hjemme ved mig i næsten 2 år- så ved slet ik om han gider sådan noget. Men han er jo en lille nysgerrig én.. så håber da.. Jeg krydser fingre for jer- og skriver nok en anden gang - har jo heldigvis god tid til at tænke over det.. Ps. lyder spændende med Spainen- sidder bl.a. og læser til eksamen i spansk.. Knus og tusind tak

  • #7   18. maj 2006 bueno, mucho sueno para la examen en Espaniol, es no problema para ti. besitos, Josefina.

  • #8   19. maj 2006 jeg vil ogsp gerne lige se på dette sennere

Kommentér på:
hjælp til udstilling

Annonce