{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Udstilling - Bogense + TILLYKKE Enzo {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. ;o)

Jeg skal bare lige høre, om der er andre end mig, som har kig på udstillingen i Bogense d. 3. september??
Har I tilmeldt jer, eller overvejer I stadig? =)

Er der andre udstillinger i nærmeste fremtid, som I overvejer at tage til?
Det kunne jo altid være rigtig hyggeligt, at mødes med nogle af personerne bag skærmen smiley
- Nu når vi deler samme passion!!

Endvidere, vil jeg gerne benytte dette indlæg, til at lykønske Camilla G med de alt for flotte udstillings resultater i weekenden i Dragør.
Hun havde dejlige Enzo med, som er en lækker lækker blå hanmisser - og han gav bøllebank, hihi.
I hvert fald startede både Camilla, Kasper og Enzo med følgende resultater på deres udstillings debut: Ex1, NOM.
Et KÆMPE TILLYKKE til jer - jeg vidste bare, at flotte Enzo ville blive værdsat og blive bedømt, som også vi bedømmer ham - PERFEKT.

Sommerhilsner fra Lykke og skovtroldene Diva & Jaguar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling - Bogense + TILLYKKE Enzo
  • #1   9. aug 2006 jeg overvejer og tage med til den i middelfart men jeg tvivler på at jeg kommer afsted...

• #2   9. aug 2006 Var med i dragør og se flotte enzo.... han klarede det bare rigtig flot... vil gerne være med til at sige tillykke....

Naja

• #3   9. aug 2006 kan man få et link til enzo?

• #4   9. aug 2006 Jeg regner med at jeg får min stamtavle fra Norge i morgen , og så bliver Bizma tilmeldt til udstilling i Bogense , jeg fik snakket med dem hos Jyrak og de sagde ,at jeg bare kan tilmelde hende og så skynde mig ,at sende min stambog afsted , så kan de sagtens nå at lave den om.
    Så jeg håber at posten står på mit dørtrin i morgen smiley

• #5   9. aug 2006 Enzo er ikke blevet oprettet herinde......

Naja

• #6   9. aug 2006 Sabrina: Hvordan kan det være, du ikke tror du kommer afsted??

Anne: Det bliver da rigtig spændende - håber da det kan lade sig gøre. Skriver du lige, hvad det bliver til?
    Jeg troede ikke du måtte gøre det på den måde, men det er da bare rigtig godt, hvis du må smiley

Naja: Sødt af dig, de fortjener også et stort tillykke, hi hi.

• #7   9. aug 2006 vi skal der over med kun som tilskuere, men hvordan der racerne delt ind?
    Er det de korthåreskatte om lørdagen og så den langhåret om søndagen eller hvordan?

• #8   9. aug 2006 Martin M: Jo det er korthårs katte lørdag ( kategori I - III - IV. ) og semilanghårs katte søndag (kategori II. )

Så vi kommer søndag smiley

Anne S: Jeg kan læse i din profil, at du kommer og kigger ligemeget hvad, det glæder vi os til - så må du jo lige finde os i alt påstyret smiley

• #9   9. aug 2006 Hov glemt da lige at skrive.... at vi kommer ikke til bogense.... da vi kommer hjem fra spanien om lørdagen og så skal sesse stereliseres om mandagen så vi har lige meget nok om ørene.....

Ville jo ellers gerne havde set smukke Diva og Jaguar.....

Naja

• #10   9. aug 2006 Naja: Jeg lader Diva blive hjemme, hun har haft så forrygende en udstillings karriere indtil nu, at hun fortjener en pause.
    Så vil jeg nemlig sørge for, at hun kun skal tænke på sig selv og tage rigtig rigtig godt på, så hun er klar til killinger, så snart Jaguar bliver klar til at bidrage med hans del af killingerne.. hi hi.

Så det er også kun Jaguar, der kommer afsted på øve udstilling smiley

• #11   9. aug 2006 Naja: Meeeen.. Jeg ville da også meget gerne have mødt dig smiley

• #12   9. aug 2006 Jeg skal nok sige til , lige så snart hun er meld til .
    Ville egentlig gerne have lidt råd om vask af katten og hvilken slags shampoo og balsam man bruger smiley Jeg mangler også at få fat i nogle bur gardiner smiley

• #13   9. aug 2006 Anne S:
    Super.. Du siger til, så skal jeg nok hjælpe med alt det rådgivning jeg kan smiley

• #14   9. aug 2006 Zion og mig kommer til Bogense om søndagen. (Udstillingsdebut)

• #15   9. aug 2006 lykke: fordi jeg ikke selv har bil og altid er afhæning af at min far skal kører mig rundt omkring :o)

• #16   9. aug 2006 Linda: Ihh, hvor spændende.. Det glæder jeg mig til at høre mere om. Vi må da lige få hilst på hinanden.

Sabrina: Øv - det er da træls. Jeg har bilen fyldt op nu, ellers kunne du sagtens have kørt med mig.
    Håber du finder ud af det alligevel.

• #17   9. aug 2006 Ja, vi må endelig hilse på hinanden. Glæder mig afsingigt meget!
    -Sabrina, du ku da evt køre mig mig fra Vejle. (Kommer man ikke til Vejle inden man kører over broen?) Ja jeg har ikke lige et kort ved hånden.

• #18   9. aug 2006 Jeg skal begynde på uni lige i den periode (ved endnu ikke præcist hvornår) så jeg melder mig ikke til, men jeg regner meget med at komme og se. Min kæreste bor i Odense, så hvis vi nu lige tager op til ham den weekend, er der jo ikke så langt :o)

• #19   9. aug 2006 hej alle .vi kommer også til Bogense men med en mis jeg endnu ikke har tilmeldt herinde i KG. så hvis i finder mit bur er i meget meget velkommen til at gribe fat i mig og hilse på ..jeg er ikke så god til at finde andre :0)vi har bestilt et lille bur til Hawanna hvor der jo kommer til at være vores burgardin med vores stamnavn på...Sabrina jeg håber da for dig at du kan finde nogle at køre med...hvor kommer du fra ..jeg kender nogle fra Jylland som også skal den vej. hvis i vil se Hawanna ligger jeg hende ind her om lidt ..kæmper lige med at finde gode foto af hende...nååå ja glemte at skrive Min datter Mette på 11 og jeg kommer også til udstilling i odense den kattes værn holder .hun har tilmeldt "de små" som vi lige pluseligt fandt ud af ikke er så små mere de går ind for voksne nu :0)

• #20   10. aug 2006 Jamen jo da.
    Jeg kommer med Miziko og Nicole og I kan finde mig begge dage i FIP-Raffleboden, hvor I er MEGET velkommen til at deltage i lotteriet og dermed støtte et godt formål.
    Håber da I kommer og hilser på, jeg er hende den meget lave, men til gengæld meget brede (læs: jeg er vist nemmere at hoppe over end gå uden om smiley )

• #21   10. aug 2006 Linda K. Jo du kommer gennem Vejle smiley

• #22   10. aug 2006 Vores udstillingsplaner pt. er Bogense, verdensudstillingen i Holland og Næstved. Vi er ikke så gode til at komme rundt og få hilst (har travlt med misserne og når der er en lille pause så er det børnene)
    Det er dejligt når der er nogle der griber fat i mig, så jeg får hilst på nogle her inde fra.
    Håber vi ses Betina

Er der andre som har planer om verdensudstillingen?

• #23   13. aug 2006 Ved i hvor det ligger i Bogense? Og er der måske nogen der kunne tage mig med fra Odense, Bogense eller lign. af? Jeg er fra Århus, men kæresten bor i Odense, så jeg regner bare med at tage ned til ham den weekend. Bogense ligger ca 30 km fra Odense har jeg hørt, men hvordan man lige kan komme fra den ene til den anden har jeg ikke helt fundet ud af :o)

• #24   15. aug 2006 Hej Eva

Udstillingen holdes i Nordfynshallerne. Kristianslundvej 2. Bogense

Kommentér på:
Udstilling - Bogense + TILLYKKE Enzo

Annonce