688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Klar til udstilling morgen...??? Klar til udstilling morgen...???

Jeg sidder her og prøver at tage mig sammen til at begynde at pakke taske... Og for jer der måske sidder og tænker hvad er der så særligt ved i morgen..... jo Darak holder udstilling i hillerød....

Jeg er jo en af de super heldig der ikke skal bade kat.. hehe... og hvis jeg endelig skal skal det gøres min 4 uger før..... men det er kun hvis de har fået noget i pelsen og det var ikke nødvendigt denne gang.... så er der klo klipning det klarede jeg i går.... begge misser var overbevist om at de skulle dø... Især sesse hun hylede og vred sig... men klippede klør det fik hun.... Så skal deres øjne, øre og næser bare ordnes.....
Og så skal jeg lige over og have handlet ind til morgen mad og frokost skal have lavet en hel bunke sandwich...

Er i ved at være klar.....??

Knus Naja

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klar til udstilling morgen...???
  • #1   4. nov 2006 Hej Naja

Jeg kommer med min mor og ser alle de skønne misser! Glæder mig til at føle stemningen og se hvem der vinder noget (ikke at jeg har forstand på hvad det betyder det forskellige.. )

Kan man egentlig købe ting og sager til sine misser, selvom man ikke udstiller.. ? smiley

• #2   4. nov 2006 Held og lykke med imorgen..

• #3   4. nov 2006 Lena.... ja tag endelig den store penge pung med der er masser at shopping muligheder....

Tak Winnie.....

Naja

• #4   4. nov 2006 thi.. oki.. smiley Hvor længe varer det egentlig?

• #5   4. nov 2006 til kl 19 eller til den sidste kat har været på scenen.....

Naja

• #6   4. nov 2006 Charlotte... jeg har altså et par stole du kan låne hvis du selv kan have dem med der op.....

Ihhh jeg glæder mig også...

Naja

• #7   4. nov 2006 Jeg skal nok krydse fingre for jer i morgen. Er helt midsundelig over det ikke er mig der skal afsted, men der er altså for langt til Hillerød.
    Charlotte, håber du får helt styr på pelsen inden bedømmelsen.

• #8   4. nov 2006 Christina... kender ghodt det med at ud skyde.... jeg har ikke fået pakket endnu.....

Naja

• #9   4. nov 2006 åååhhh - jeg opgiver næsten..............
    Synes ikke jeg helt kan få bugt med Sylfidens fedthale....trods affedter-opvaskemiddel-froggy olign.
    Og nu vil jeg ikke vaske ham mere - det er synd.
    Han finder sig pænt i det hele, men synes ikke det er sjovt.
    Og ud over hårene på maven krøller som et får - så synes jeg resten sidder ok nu.
    Men hold da K... en omgang. -Jeg var lige så våd som Sylfiden.

Huskeliste til i morgen ??? Er der nogen der har en smart lille en?

• #10   4. nov 2006 lISTE...

Burgardiner
    Tæppe/Måtte til bund
    En hule eller seng
    Madskåle, mad( der er dog som regel en prøve pakke i buret når man kommer)
    EVT Spiraler (til burgardiner)
    Kurv eller hule
    Grusske
    Sand/grus
    Plastikposer
    Køkkenrulle
    Børste/kam
    Kattebakke
    lidt legetøj(kan købes der oppe)
    Stamtavle Vaccinationspapirer bekræftelse
    Kvittering for betaling-tilmelding
    Vat rundeller(evt)
    Klap stole, Klap bord
    HUSK meget VIGTIGT kamera og penge..

Her er lidt tråde hvor spørgemålet har været oppe før... hvis jeg nu har glemt noget.

(link fjernet)

(link fjernet)

Naja

• #11   4. nov 2006 Ja så er jeg endelig kommet hjem efter en laaaang shopping dag. Den ælste søn havde sat sig i hoved at han skulle ha et par indendørssko til fodbold. Addidas special og de skulle være sorte. Vi har været her der og alle vegne, nu er vi hjemme og godt trætte.

Så når her bliver mere stille (børnene sover) skal der pakkes taske og missen bliver lige set efter en gang. Og så skulle jeg være klar til i morgen.

Naja det lyder da godt med sandwich. Du kalder og jeg kommer smiley

• #12   4. nov 2006 Betina... Addias special i sort...?? det troede jeg ikke man kunne... trode kun de var i blå... kan godt forstå i har være mangesteder.....:-O

jeg er ved at være pakket færtig... så er der kun "madpakken" der skal klares.... hehe jeg synes at "hal" maden er for dyr og kedelig derfor tager vi selv mad med..... jeg laver rigeligt så der skulle nok også være en til dig......*GG*

Naja

• #13   4. nov 2006 Glæder mig allerede Naja smiley

Jo Jo de findes skam i sort, rød og den kendte blå. Vi havde et problem med at få den rigtige str. alt var væk. Alle skal åbenbart spille i sammeslags sko i år smiley

• #14   4. nov 2006 ja så er jeg os ved at være færdig, idag tog det kun kort tid at vaske da kattene både var i middelfart og til world showet så de var jo ikk beskidte, så en hurtig sæbetur idag, har lige fået printet kørevejledning ud så har jeg da en chance for at finde det *fnis* er totalt vejspasser til at finde vej

vi ses

Nikie

Kommentér på:
Klar til udstilling morgen...???

Annonce