1.206 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kattens Dag i Randers - vær med... Kattens Dag i Randers - vær med...

Jeg har lige talt med den flinke veterinærsygeplejerske hos min dyrlæge - som også står for internatet - og hun spurgte om jeg ville slå på tromme i "mine katteomgangskredse" for deres Kattens Dag Arrangement.

Selve Kattens Dag fejres på Vorup Dyrehospital lørdag den 28. april 2007 (ja, samme dag som Esbjerg korthår) og der skal ske en masse forskellige ting (blandt andet kommer jeg og viser Gizmo og Junior frem for masserne - håber der kommer masser )

Der er også en Mis Randers 2007 konkurrence hvor vinderen findes af selveste Ole Stephensen. Der mangler deltagere i konkurrencen, så hvis du bor i Randers (og omegn vil jeg formode) så er det bare med at suse ind på Vorup Dyrehospital med et super billede af din kat (og gerne flere billeder hvis du har flere katte) - inden den 15. april.

Vorup Dyrehospital har lavet en speciel side på deres hjemmeside om dagen, men jeg venter lige pænt med at indsætte link til jeg har fået at vide om jeg må eller ej ;o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattens Dag i Randers - vær med...
  • #1   10. apr 2007 Ej hvor lyder det spændende, men må desværre melde pas... og det er ikke fordi jeg skal til Esbjerg. Vi har konfirmation dagen efter, og jeg tror jeg dør langsomt, hvis jeg vælger kat fremfor konfirmation *GG*

I må ha' en rigtig hyggelig dag :o)

• #2   10. apr 2007 anne: kom nu , vær lidt frisk, du ka bare lade din søster ordne konfirmationen, hvis du tør*GH*

• #3   10. apr 2007 Eh Johnny... Det tør jeg IKKE *GG*

• #4   11. apr 2007 Hvor ligger Vorup henne af, og hvordan er det med bus forbindelse? Og har du nogen ide om hvordan de regner med at det skal foregå? Og størrelse på lokaler i forhold til indbudte gæster/katte? :o) Og hvad med bure osv?

For det Randers kredsen holdt sidste år var fedt, men det KVO i Odense holdte i september var rigtig forfærdeligt stressende for kattene.

• #5   11. apr 2007 Dyrehospitalet ligger et stykke vej fra busforbindelser og det er absolut ikke plads der er mest af. Det hele kommer til at foregå i undersøgelses- og baglokaler da der er åbent hus på Internatet/dyrehospitalet samtidigt.

Hvis du syntes det i september i Odense var stressende og tæt, vil det her være meget værre.

• #6   11. apr 2007 Jeanette - Hehe, så godt kender jeg alliegvel byen at jeg kan udtale det :oP Er relativt fra det område. Har i hvert fald færdes mellem Århus, Bjerringbro og Randers's omegne nok til at kende byernes navne..

Og vil i tro på at folk i Århus ikke vil lade mig kalde Håårnslet for Håårnslet (Hornslet, må ikke være åå for byboerne, hehe)

Gizzemissen - Okay tak, så tror jeg at jeg melder pas :o) det er mine katte desværre ikke egnede til..

• #7   11. apr 2007 nu når vi snakker om udtale... I Horsens siger man: skal vi ik møjes ved råjhuset omme baj gågajen.... Altså d udtales som j....

• #8   11. apr 2007 Jeanette: Nej, jeg overdrev nok lidt med afstanden til bus, men jeg vil nu vove at påstå at afstanden godt kan føles lang hvis man har alt for meget at slæbe på. Jeg bor selv fem minutters gang fra dyrehospitalet, men det tager snildt 15 minutter hvis det er Gizmo jeg har med (skal lige skifte hånd og stoppe for at puste ud et par gange eller hundrede), og når jeg den lørdag skal have begge drengene og lidt udstyr med, så bliver det ligesom på en udstilling hvor man har måttet parkere i den anden ende af byen ;o)

Men jeg glæder mig nu alligevel - jeg har jo selv sagt ja til at komme.

• #9   11. apr 2007 Ja, især fordi de transport kasser bare er pokkers uhåndterlige.. (Har lidt håb om at jeg får råd til at købe en af dem der ligner en sportstaske, de ser nemmere ud at transportere i bus osv)

Jeanette.. Ja, du har ret, sad godt og kiggede lidt da jeg havde skrevet Håårnslet, men det skal da self være Håårnslæt :oP

• #10   11. apr 2007 Jeanette: Du milde - 50 meter er taxa-langt? Det er jeg (heldigvis) ikke rig nok til at mene. Her bliver fodtusserne brugt meget og ofte. Der er faktisk kun en irriterende ting ved at bo heroppe i Våååop....det er at når man har været inde i centrum og handle, så går det op ad bakke hele vejen hjem...men så får man da den motion :o)

• #11   11. apr 2007 Hehe.. Jeg bruger så mest cyklen, men det er det trælse med hvor jeg bor. Ligemeget hvor jeg skal hen er hjem OOOP af bakke! Hehe

Kommentér på:
Kattens Dag i Randers - vær med...

Annonce