{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Stress og udstillinger {{forumTopicSubject}}

Jeg var for første gang afsted på udstilling med mine maine coons i Odder i juni, hvilket var en god og hyggelig oplevelse.

Var også afsted til udstillingen i Horsens og var inden en smule nervøs. Min lille blå uldtot Quan var i Odder ikke glad for at sidde i buret hos dommeren. Da han sad i buret piv og rystede han en smule, og næsen løb lidt.
Jeg tog ham ud af buret og beroligede ham, hvilket hjalp.
Håbede derfor han ville tage det bedre i Horsens.

Det gik så over alt forventning og Quan virkede fuldstændig upåvirket af både alle menneskerne, lugten i dommerburet, køreturen frem og tilbage m.v.

Jeg har dog efterfølgende tænkt på, hvor grænsen går mht., hvornår en kat bør undlades at blive udstillet.

Har set katte der flipper ud, savler, ryster, piver højlydt og hævser af de besøgende.

Hvornår er udstillingskarrieren over for en kat?

Hvad og hvilke tegn skal man være opmærksomme på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stress og udstillinger
  • #1   21. jul 2008 I hjemmet har man allerede en indikator på, om katten er egnet til udstilling. Man kan dog blive overrasket, når man endelig står på udstillingen. Den søde og meget imødekomne kat man havde hjemme, er pludselig blevet til et savlende skræmt uhyre......

Hvis katten ikke kan slappe af, tages ud og børstes, håndteres af dommeren, sove osv, tjaaa så er den ikke til udstillinger, og "festen" stopper der.

Kommentér på:
Stress og udstillinger

Annonce