{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stress og udstillinger
  • #2   17. aug 2008 Det kommer meget an på hvad katten er vandt til smiley

fx regner jeg med at Rottweiler blvier en smule stresset den første gang vi skal afsted, hvilket jo er helt naturlig adfærd når han bliver smidt ud i noget nyt smiley

men samtidigt vil jeg vurdere hvor godt han tager det, og hvis det bare er dødens pølse skal vi ikke afsted igen..

Så er lidt spændt på hvordan det går smiley

• #3   17. aug 2008 jeg vil så sige at min dreng er fuldstændig kold, han elsker når folk snakker med ham, og han ligger altid og gøre sig til på dommerbordet, når han skal gøres klar så smider han sig på gulvet og så kan jeg ellers bare børste løs alt det jeg vil og jeg er 100% overbevist om at han ikke har noget i mod at komme afsted,
    men min bimse der i mod synes ikke det er jordens fedste opfindelse så hende kommer man nok ikke til at opleve mere på udstillingerne.

• #9   17. aug 2008 Ja jeg er så en af den slags mennesker der aldrig kunne drømme om at tage nogle af mine dyr med på udstilling.. dels fordi det kun er kælekatte og dels fordi jeg ikke kan bruge det til noget at få at vide om min kats hale er for lang i forhold til standarden, om ørene er for små osv. For mig er mine katte de dejligste i verden og hvad andres mening er om dem... tja det gør mig hverken mere eller mindre glad for dem.

Jeg kan godt se at det er en nødvendighed hvis man går op i avl, at man får bragt de gode eksemplarer ind i avlen og sorteret de mindre gode fra.. men igen, så må det jo også have en del at sige hvad dommernes smag er da der vel ikke findes en decideret facitliste om hvordan de forskellige racer nøjagtige skal se ud?

• #11   17. aug 2008
    Tina D - Burmesere er bar' dæj'lige : -min huskat er da også kun kælekat.. Det er da altid dejligt at dele sit dyr med andre mennesker, og en udstilling er en god måde at gøre dette på

• #15   17. aug 2008 jytte V - nogle katte nyder at komme afsted..

Krista N - tryk på caps lock smiley

• #17   17. aug 2008 jytte V - Du modsiger dig selv :S

"Den tror jeg ikke "

"Synes nu det er meget få der ser ud til at nyde det"

Så du tror ikke på nogle katte nyder det, men alligevel siger du at du har set nogle katte gøre det :S

• #19   17. aug 2008 Jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt der er alle eller mange det føler det sådan :S

• #21   18. aug 2008 Jeg havde en hunkat der aldrig kom til at synes om det, hun vænnede sig til det, men synes ikke det var sjovt. Så nu kommer hun ikke afsted.
    Så har jeg en dreng der hygger sig i buret og gerne snakker med de fremmede, og som synes at det er sjovt at være hos dommeren.
    Eneste han ikke kan lide er at komme ind i burene hos dommeren, da der stinker af kat. Så det kommer han ikke. Jeg venter med ham foran dommeren i stedet.

• #22   18. aug 2008 Jeg HAR en hunkat :o) Har hende da heldigvis endnu.

• #23   18. aug 2008 Jeg var afsted lørdag med en dreng på knap 13 måneder, som ikke har været udstillet siden oktober sidste år, hvor han var sammen med mor og brødre. Det var lidt et sats, men han tog det hele i stiv pote og var med rundt og charme en masse mennesker og dommeren elskede ham. En stor del af tiden i buret sov han, som de fleste andre katte gør. Derfor kommer han nok med igen en anden gang, selvom han ikke nødvendigvis er en vinderkat.

Jeg synes bestemt ikke, der var mange katte i burene, der så trykkede ud - de fleste får en god putteseng med hjemmefra og så lægger de sig til at sove smiley

• #24   18. aug 2008 Missemor - Ja, for man ser også visse mennersker der slæber deres kat afsted gang på gang selvom den ikke vil mere.

Kan huske enten i Odder eller i Horsens hvor der baare var en kat der var hdsig, vrælede himmelhøjt og arrigt. Der blev HELT stille i hallen imens. (Der normalt altid summer af liv)

• #25   18. aug 2008 Missemor- Nej, det kan vi vist godt blive enige om at den ikke kunne. ;oP

• #26   19. aug 2008 Jeg går ikke på udstilling, så jeg kan strengt taget ikke vide om kattene nu om dage sidder i deres bure og er himmelhenrykte over at blive begloet af folk dagen lang. Men jeg har sågu meget svært ved at tro det!
    Én eneste gang har jeg været på katteudstilling - og kæft det var synd for de katte. Visse ejere var åbenbart både døve og blinde overfor, hvordan deres katte havde det. At det da ikke falder ejeren af en dødræd kat ind, at tage sin kat og GÅ, det er mig ubegribeligt.

• #27   19. aug 2008 Lis D - Helt enig. Jeg har flere gange tænkt på den kat der, der bare skreg. Første udstilling jeg har oplevet det på. Håber aldrig at de tager den med igen.

Kommentér på:
Stress og udstillinger

Annonce