{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

udstilling på sjælland? {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ved om der snart er en udstilling på sjælland?

jeg har fundet en dejlig misser herinde, men hun er NFO og jeg har hele tiden øsnket mig MCO, men kunne godt tænke mig at se udstillingsstandarten for de to racer og måske møde nogle ejere der kan fortælle om de forskellige sind så jeg kan beslutte endeligt om drømmepigen skal være min eller jeg skal holde mig til den oprindelige indskydelse og vente på en dejlig MCO istedet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstilling på sjælland?
  • #1   26. aug 2008 Der er snart en udstilling i Nærum.... Du kunne jo også høre nogen af os opdrætter om du ikke må komme på visit

• #2   26. aug 2008 ja, det kunne jeg selvfølgelig. det ville være super.
    hende jeg har fundet bor selvfølgelig i sønderjylland så der smutter man jo ikke lige forbi for at kigge. smiley
    ku være lækkert at have racerne "i hånden" så at sige og se dem an på nært hold.

vil dog stadig gerne til udstilling for det kunne jeg godt tænke mig at prøve selv engang.

• #3   26. aug 2008 hvor i vestsjælland hører du til Hanne?

kan se du har begge racer.
    men tør næsten ikke besøge dig så kommer jeg jo til at tage Isadora med hjem..

• #4   26. aug 2008 hehe jeg bor ved hvalsø... hun er skam også farlig det kære pus...

• #5   26. aug 2008 smiler, har du set Kippo som jeg også har til salg...

• #6   26. aug 2008 hvis du går ind på www.felisdanica.dk og ind under kalender, kan du vælge udstilinger i DK, der kan du se hvornår der er udstillinger resten af året smiley

Der er udstilling i Nærum slutningen af næste mdr. Ellers kommer der også en i Hillerød, men der er lidt tid til endnu.

Der er en rigtig god idé både at besøge udstillinger, så du kan snakke med så mange mennesker som muligt, både opdrættere og kælekatte ejere. Men det er også en god idé at besøge opdrættere som Hanne siger, der kommer du på meget tættere hold med katten. På udstilling er kattene altid en smule oppe og køre, og ikke altid ved rette temperament :D, men klart en oplevelse værd, specielt hvis udstilling er noget man kunne tænke sig sig at gøre sig i.

• #8   26. aug 2008 Dejligt at se du får støtte Nina fra faktisk opdrætter som har begge racer.. Og hvis du er bange for at kidnappe jamen som Carli siger så kan du besøg hende.. For fleste hvis ikk alle tager gerne besøg os selvom de ikk har killinger eller nogle til salg..

• #10   26. aug 2008 det lyder rigtig godt..

jeg har faktisk lige været i hvalsø hos en veninde, så jeg er ikke helt på herrens mark i forhold til hvor langt der er. tager jo ikk så lang tid i bil herfra.

kunne jo kombinere et besøg hos dig hanne og dig carli, og så vil jeg styre mig så jeg ikke stikker af med nogen misser i første omgang, men vil være så lækkert at få nusset nogle misser og sludret med andre kattegale! jeg skriver lige en PB til jer begge..og tak for tilbuddet.

og puha hanne man må ikke lokke med lækre misser, de skal alle være grimme og frække den dag jeg kommer så der ikke er en kat i tasken på vej hjem *G*

så kan man jo altid handle senere smiley det er forresten angelce's smukke miakoda jeg har forelsket mig i hvis nogen skal kigge smiley

angelce:
    Ja det er dejligt med støtte. jeg tør ikke besøge dig for så er jeg bange for at tage hende med alligevel og jeg skal altså have styr på om det er det rigtige først smiley

• #11   7. sep 2008 den næstkommende udstilling er ikke i nærum - men er flyttet til Helsinge smiley

du vil i hevrtfald kunne finde mig og min 6 måneder gamle norske skovkat

• #12   7. sep 2008 Nina.. Det ser vi frem til mig og Mislingerne..

Jeg skal nok lade være med at lokke, det kunne ikke falde mig ind...

men sluder det er jeg god til.. smiler

og jep der er ikke langt til carli kun ca 20 minutter kørsel

Kommentér på:
udstilling på sjælland?

Annonce