{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pas, chip og vaccine
  • #1   23. feb 2009 Det er meget forskellig faktisk hvad vacciner pas og chip koster.. Der er faktisk store pris forskelle rundt omkring i danmark...

Men du kan prøve og ringe rundt til de dyrlæger der ligger nærmest dig og se hvad deres priser er for det hvis du får det hele lavet på en gang...

Mener du skal vaccinere for rabis en måned eller 2 før før, Det må du ikke hænge mig op på.. Men rabis gælder i et år, så jeg vil se og få det gjordt hurtigst muligt hvis det er du skal afsted inden for en 3 måneders tid.. Mener du skal have en sundheds erklæring med fra dyrlægen på den er sund og rask som så er underskrevet og stemplet... Noget helt andet er jeg tror du kan læse om det inde på fife's hjemme side angående og udstille i udlandet.. Er faktisk ret sikker på du kan finde de rette oplysninger derinde..

• #2   23. feb 2009 (link fjernet)

• #3   23. feb 2009 Fandt det lige et andet sted.. Håber du kan bruge dette... smiler..

• #4   24. feb 2009 Leise, du har nok fået svar ved at læse på fødevarestyrelsen. Men Rabiesvaccine til Sverige kræver også at der bliver lavet en rabiestitter. Denne skal gøres fra 120 dage op til et år efter vaccinen.
    Svaret foreligger 10-14 dage efter blodprøve tagningen.
    Så er der også ormekur inden udstilling i Sverige. Denne skal gives ved din dyrlæge og selvfølgelig underskrives.Mener også de skal behandles -hos dyrlægen- mod flåter.
    Alt skal selvfølgelig skrives i passet.
    Angående pas er der bare så mange forskellige priser. Har hørt at en dyrlæge tager 300 kroner for dette guldrandede papir,.Så det er bestemt en god ide at ringe rundt!
    Hilsen Lone

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #5   24. feb 2009 blodprøve koster ca. 1500,-kr incl. dyrlægens takst for besøget.
    Deri kommer så vaccination og pas.
    Hyusk en skal have en ormekur 10 dage før udstillingen, tidligst og dette skal attesteres af dyrlægen, = ny udgift.

• #6   24. feb 2009 okay, mange tak for svarene. vidste næsten godt det var en længere proces jeg skulle i gang med.. må ringe og spørge min dyrlæge ad smiley og britt, selvfølgelig tager jeg ikke afsted til sverige uden de nødvendige papirer og vacciner smiley

• #7   13. jul 2009 Din kat skal ha taget to blodprøver med 180 dages mellemrum før du må tage din kat med til sverige. Den skal have en ormekur fjorten dage før du tager den over. Jeg skulle give 2180,- for det hele pr kat.
    Det skal lige siges at hvis man bliver taget i tolden uden div. så kan det i væreste tilfælde give op et ½ års fængsel.

Vi er nemlig lige flyttet til sverige. så kan stadig lige huske det .. (:

• #8   14. jul 2009 efter et par gange at have stået med en for lav titer 120 dage efter - giver jeg mine katte der skal til sverige eller norge 2 x rabies med en måneds mellemrum.

Rabies koster ingenting i forhold til ny blodprøve og titetertest - og tiden går jo

Kommentér på:
pas, chip og vaccine

Annonce