636 visninger
|
Oprettet:
pas, chip og vaccine {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
nogle der ved hvad det ca. koster at få pas, chip og vacciner, så man kan komme til sverige og udstille? og evt. hvor langt tid før man skal gøre det og hvad det kræver?
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
Men du kan prøve og ringe rundt til de dyrlæger der ligger nærmest dig og se hvad deres priser er for det hvis du får det hele lavet på en gang...
Mener du skal vaccinere for rabis en måned eller 2 før før, Det må du ikke hænge mig op på.. Men rabis gælder i et år, så jeg vil se og få det gjordt hurtigst muligt hvis det er du skal afsted inden for en 3 måneders tid.. Mener du skal have en sundheds erklæring med fra dyrlægen på den er sund og rask som så er underskrevet og stemplet... Noget helt andet er jeg tror du kan læse om det inde på fife's hjemme side angående og udstille i udlandet.. Er faktisk ret sikker på du kan finde de rette oplysninger derinde..
maj 2004
maj 2004
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 17
Svaret foreligger 10-14 dage efter blodprøve tagningen.
Så er der også ormekur inden udstilling i Sverige. Denne skal gives ved din dyrlæge og selvfølgelig underskrives.Mener også de skal behandles -hos dyrlægen- mod flåter.
Alt skal selvfølgelig skrives i passet.
Angående pas er der bare så mange forskellige priser. Har hørt at en dyrlæge tager 300 kroner for dette guldrandede papir,.Så det er bestemt en god ide at ringe rundt!
Hilsen Lone
aug 2007
Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
Deri kommer så vaccination og pas.
Hyusk en skal have en ormekur 10 dage før udstillingen, tidligst og dette skal attesteres af dyrlægen, = ny udgift.
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 484
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 184
Det skal lige siges at hvis man bliver taget i tolden uden div. så kan det i væreste tilfælde give op et ½ års fængsel.
Vi er nemlig lige flyttet til sverige. så kan stadig lige huske det .. (:
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Rabies koster ingenting i forhold til ny blodprøve og titetertest - og tiden går jo
pas, chip og vaccine