{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Udstilling og sundhedsbog {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lille Nala på snart 6 måneder. Kunne godt tænke mig at tage hende med på udstilling. Findes der nogen udstilling i nærheden af Mors?

Sundhedsbog er det noget man kan få lavet ved dyrelægen? Den er blevet vaccineret men der har jeg bar papir med stempel men findes der en selve sundhedsbog?

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Anne-Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling og sundhedsbog
  • #2   19. sep 2009 Hvis det er en huskat behøver den ikke tavle.

http://www.fifeweb.org/wp/shows/shows.asp kan du finde de udstillinger FIFé afholder smiley

Jeg ved ikke om TICA afholder nogt i nærheden.

Hvis du har et bevis for katten ervaccineret behøver du ikke nogen sundhedsbog. (Jeg har ingen sundhedsbog på nogle af mine katte ;))

• #3   19. sep 2009 man kan da godt udstille huskatte. Men sundhedsbogen får du hos dyrlægen, der er stempler i for vacc osv.

• #4   19. sep 2009 Husk hvis du udstiller i Felis Danica skal du være medlem af en af de 4 hovedeklubber.

Du skal selv have burgardiner eller noget til at ligger over buret, samt et tæppe inde i buret, du skal desuden også have en mad og vandskål inde i buret (Selv bruger jeg nogle af dem til fugle man kan høænge op, da de fylder mindre) og en lille kattebakke (de fleste dyrehandlere kalder det en killingebakke)

• #5   19. sep 2009 Du kan sagtens udstille din kat! Den skal udstilles som huskat... Du kan få en sundhedsbog ved din dyrlæge, hvor de så stempler og undskriver, hvornår katten er blevet vaccineret. Katten skal bare være passet med vaccine hvert år og senest 14 dage før en udstilling smiley

Du skal være medlem af en de 4 klubber, og på deres side kan du se hvor de forskellige udstillinger er henne smiley Jyrak (Jydsk Racekatteklub) afholder en udstilling i Hobro den 14. og 15. november i år, er det ikke oppe af ved Mors? smiley

• #6   20. sep 2009 man skal vel egentligt ikke ha en sundhedbog? nogle får jo bare de stempler på tavlen. bare hun har de papir hvor vacciantionen står på er det nok. min dreng fra sverige havde ikke en sundheds bog men bare et stykke papir med sine vacciner.

• #8   20. sep 2009 Til november holder JYRAK udstilling i Hobro ( www.jyrak.dk) og til december holder Viking Cats udstilling i Rødekro ( www.viking-cats.dk).

De er ikke ligefrem i nærheden af Mors; jeg ved det godt, men sikkert turen værd (jeg kommer fx fra Sydsjælland af. ;))

Kommentér på:
Udstilling og sundhedsbog

Annonce