585 visninger
|
Oprettet:
Udstilling og sundhedsbog {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har lille Nala på snart 6 måneder. Kunne godt tænke mig at tage hende med på udstilling. Findes der nogen udstilling i nærheden af Mors?
Sundhedsbog er det noget man kan få lavet ved dyrelægen? Den er blevet vaccineret men der har jeg bar papir med stempel men findes der en selve sundhedsbog?
Jeg glæder mig til at høre fra jer!
Anne-Mette
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
på http://www.fifeweb.org/wp/shows/shows.asp kan du finde de udstillinger FIFé afholder
Jeg ved ikke om TICA afholder nogt i nærheden.
Hvis du har et bevis for katten ervaccineret behøver du ikke nogen sundhedsbog. (Jeg har ingen sundhedsbog på nogle af mine katte ;))
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Du skal selv have burgardiner eller noget til at ligger over buret, samt et tæppe inde i buret, du skal desuden også have en mad og vandskål inde i buret (Selv bruger jeg nogle af dem til fugle man kan høænge op, da de fylder mindre) og en lille kattebakke (de fleste dyrehandlere kalder det en killingebakke)
maj 2005
Følger: 47 Følgere: 45 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 34
Du skal være medlem af en de 4 klubber, og på deres side kan du se hvor de forskellige udstillinger er henne
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 20 Svar: 216
De er ikke ligefrem i nærheden af Mors; jeg ved det godt, men sikkert turen værd (jeg kommer fx fra Sydsjælland af. ;))
Udstilling og sundhedsbog