1.074 visninger
|
Oprettet:
er det helt umuligt at udstille døv {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en så smuk hvis maine coon, men desværreer hun døv, men er der sletingen steder man kan udstille døve katte?
Bare for sjov , ikke noget stort
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 85
Nej der er (heldigvis) ingen mulighed for at udstille din døve kat.
Det ville være synd at udsætte hende for en udstilling.... hun vil absoludt ikke føle jeg tryk.
Ved self. ikke om du har været på udstilling, men ellers tænk at din kat sidder i bur hele dagen ( hvilket jeg ikke synes er synd på en udstilling for hørende katte ) der er mellem 150-300 andre katte , hvor hun kan se nogle af dem, men har ikke en jorddisk chance for at høre hvad der sker., er der nogle der vil lege, nogle der er sure....
det eneste hun kan er at se.... og mærke alle vibrationerne, af folk der går rundt, nogle der små løber, katte der længere henne af rækken springer lidt rundt i buret..osv.
Ønsker du at udstille forslår jeg at du køber dig en hørende kat..
mange maiu
Lonnie
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.136
Men TICA tillader udstilling af døve katte - der er en udstilling i Rødekro d.5.&6.12. www.viking-cats.dk
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 85
Ved godt at det ikke var det der blev spurgt om... meeeen :o)
mange jule miau
Lonnie
apr 2008
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 17
Har selv en døv hvid kat og han ville føle sig helt tryg ved at komme på udstilling, da vi flyttede i vores nye hus var han ikke det mindste bange eller utryg... og for så at komme med min uforbeholdte mening: Hvorfor kan en døv kat ikke komme på udstilling, det er jo en skønheds konkurrence, mener da bare at katten er smuk selvom den er døv... ELLER HVA??? synes ærlig talt det er lidt underligt..
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 78
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 78
Og tror da selv på det måske kan være en fordel at den ikke bliver udsat for larmen og det andet nu hvor den er døv, tror den villle tage det roligere
er det helt umuligt at udstille døv