{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Tilskuer til udstilling {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg vil gerne have racekat næste gang jeg skal have kat, ville det så være en god ide at tage på katte udstilling og se de forskellige racerog snakke med de forskellige ejere?

Hvor tit er der udstiller på sjælland? Har prøvet at kigge og den næste er i aug og det er længe og vente smiley
Havde selvfølgelig ikke set der var i weekenden (kloge mig)
Håber i kan hjælpe.

Mvh Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilskuer til udstilling
  • #1   13. mar 2006 Ja det har jeg. Jeg har overvejet at snakke med nogle opdrættere også men vil gerne ud til en udstilling og se kattene.
    Hvis man tager derud har folk så tid til at snakke?

Mvh Heidi

• #2   14. mar 2006 Jeg vil ikke pt selv stille op ville bare gerne ud og se hvordan det hele foregår og hvordan de forskellige racer ser ud og hvilket temparemt de har. Det er mest langhåret katte som f. eks norsk skovkatte som har interresse. Men vil bare gerne se og lære racerne at kende.

Mvh Heidi

• #3   15. mar 2006 Hej Heidi

Der er en rigtig god bog som beskriver den Norske Skovkat.
    Felis Danica: "Norsk Skovkat" Racekatte i Danmark
    Den kommer godt rundt om mange forskellige ting.
    Hvis der interesserede skal du være velkommen til at komme her og se vores katte. Vi har ikke killinger og skal heller ikke ha forløbig, men du kunne se vore katte og få en snak om den Norske Skovkat. Vi bor i Bjæverskov.
    Det er en rigtig god ide at tage på udstillinger, læse om de forskellige racer og evt. tage ud og besøge forskellige opdrættere før man bestemmersig endeligt.
    Hvis du er interesserede kan du skrive til mig på fnybro.bkit@biaf.dk

• #4   15. mar 2006 Hej. Det vil jeg meget gerne. Jeg snakker lige med ham derhjemme også kommer der en mail.
    Det er mig heidi nede fra superbest i bjæverskov så har du en ide om hvem der dukker på smiley

Mvh Heidi

• #5   15. mar 2006 I skal være velkommen. Ja vi handler tit i superbest og jeg har lige fundet ud af hvem du er smiley Verden er lille.

Kommentér på:
Tilskuer til udstilling

Annonce