932 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

udstilling i jylland, hvornår? udstilling i jylland, hvornår?

hej jeg håber sådan at der er nogen af jer skønne damer der kan hjælpe mig. min veninde og jeg kunne rigtig godt tænke os at komme og kigge på en katteudstilling og helst i jylland, men vi har lidt svært ved at finde ud af hvor og hvornår den næste bliver afholdt, det må der da være nogen herinde der ved??? eller som der ved hvor vi kan finde disse oplysninger en anden gang?
håber nogen kan hjælpe
venlige julehilsner fra
inneke

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstilling i jylland, hvornår?
  • #1   3. dec 2011 Hej Inneke

På fifeweb.org under shows kan du finde Denmark og vælgte Submit refined search under listen med lande. Her finder du alle datoer for shows i DK de næste par år.. Der vil også stå foreløbige lokationer, og hvilken klub der afholder showet. Visse af klubberne har dog bare et standard sted de skriver på, og så retter de det til senere, typisk på deres egen hjemmeside.
    Som med FIFe hjemmeside, er Felisdanica's hjemmeside heller ikke altid korrekt opdateret, så det nemmeste er faktisk at gå ind under de fire klubbers hjemmesider og tjekke individuelt hvornår de holder og hvor :o)

I jylland holder www.jyrak.dk og www.katteklubben.com udstillinger
    JYRAK afholder udstillinger hvor det er alle racer begge dage, de har:
    Brædstrup d. 14.-15. januar
    Fredericia 31. marts - 1. april - denne udstilling er en del af den store Vild med dyr-messe, og bliver noget helt særligt :o)
    Vrå d. 16.-17. juni
    Herning Landsskue d. 7 juli - meget lille udstilling, men en del af landsskuet :o)
    Vamdrup d. 8.-9. september
    og så til sidst Vissenbjerg d. 18.-19. november :o)

Katteklubben holder i 2012 i Køge, Rødovre, Fredriks og Årslev.. Kan ikke lige datoerne..

• #2   3. dec 2011 Nårh jo.. Og katteklubben har som regel delt racerne op, så det er kategori I, III og IV om lørdagen og kategori II om søndagen..
    Du kan se hvilke racer der er i hvilke kategorier her
    http://www.jyrak.dk/index.php?WebsiteID=1&LanguageID=1&SectionID=5

Kommentér på:
udstilling i jylland, hvornår?

Annonce