fantastisk vild med dyr 2012 {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen. Vil bare sige at jeg i den grad nød at være på katteudstilling i fredericia og se alle jeres flotte katte!
Det er noget helt andet end min lille huskat herhjemme, hihi :o)
Nu har jeg slet ingen kenskab til sådan noget, så er nød til at spørge lidt dumt. Hvordan fik I jeres korthårs katte til at se så flotte ud? Der var jo bare ikke et eneste løst hår. :o)
Min 4 årige papsøn og jeg mødte også en meget flink dame med en lille ragdoll killing som vi fik lov til at snakke med. Og vi har stort set ikke snakket om andet hele weekenden og prøver ihærdigt på at overtale farmand til sådan én til lille kat ;o)
Nogle der ved hvem denne søde dame kunne være? Og om hun har en hjemmeside hvor vi kan se flere af hendes små pus?
Jeg tror vores egen kat ville blive glad for selvskab da hun tit gerne vil putte og snakker en del. Har I egentlig et bud på hvad hun kan være en blanding af? Hendes pels er nemlig helt speciel, har aldrig set andre katte med det.
Mvh. familien cammelbeeck..
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
Find RAG i listen, og se ejerens navn.
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Ang. spørgsmålet: Hvordan fik I jeres korthårs katte til at se så flotte ud? Der var jo bare ikke et eneste løst hår. :o)
- Mit bud er en god omgang vask og børstning. På vores korthårskat, der er en rigtig fældegris, bruger vi en Furminator til at tage hårene. Så undgår vi også de værste hårboller.
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
Ved der er flere der venter her inden længe
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 51 Svar: 119
Vi var afsted lørdag med british shorthair, og vi havde ikke vasket, men de er blevet børstet en del den sidste uges tid og hvis jeg har en der er lidt for blød i pelsen har jeg en speciel spray som de får lidt i af på selve udstillingen så de er mere crisp i pelsen.
Vi havde en rigtig god udstilling idet vores hjemmeavlet killing Lucardmis Bertha blev BIV, vores avlshan Dante blev også BIV selv om han ikke var i super show form.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 10
fantastisk vild med dyr 2012