{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

hunkat tisser i sengen. {{forumTopicSubject}}

Det er sådan så jeg passer min nabo's hunkat (ikke steriliseret, da hun ikke har råd til det pt) hun har advaret om at den pisser i sengen, så derfor har de lagt plastik over sengen. men jeg kommer så der ind til Morgen og hun har tisset 3 steder på sengen. Nogle der har en ide til hvad man kan gøre ved det???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat tisser i sengen.
  • #2   6. jul 2013 jamen den er inde hos sig selv, jamen hun er på sygehuset for noget alvorligt, det første gang jeg passer katten, og det med og lukke døren er svært når der ikke er en dør smiley har fortalt hende at hun nok på neutraliser katten. jeg ville gerne tage den til mig, men det vil min forlovede ikke have smiley

  • #3   6. jul 2013 fordi vi selv har en hankat smiley

  • #5   6. jul 2013 Neutralisering er i høj grad det bedste, uanset om det er hun eller han kat, der er faktisk kun fordele ved det.

    Som fruen siger, du kan kun dække af, og fjerne de bløde ting.


  • #7   6. jul 2013 Det gjorde min kat også da den var stresset. Det løste sig faktisk ved at sætte en kattebakke ind i soveværelset.
    Tisser den kun eller laver den også stort? Tisser den også i Bakken? Tømmer den blæren når den tisser i sengen? Hvor mange bakker er der i hjemmet? Har den altid gjort det eller er der sket ændringer i hjemmet? Er den blevet tjekket for urinvejslidelser?

    Årsagen til en uren kat kan være uendelige!!! Jeg kan kun støtte op om at neutralisering kan hjælpe


Kommentér på:
hunkat tisser i sengen.

Annonce