Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toilet
  • #1   10. feb 2014 Jeg plejer bare lige at placere katten i, så de ved hvor den er, og så ellers lade dem klare det selv smiley

Hvis de ikke er neutraliseret kan du forvente at de vil blive urenlige når de er kønsmodne for at afmærke territorie

• #3   10. feb 2014 Tag dem med ud til bakken et par gange i løbet af dagen så burde de vide hvor det er.

• #4   10. feb 2014 Enig med de andre, men vil også sige det er en god ide med mere end en bakke.

• #5   10. feb 2014 Som de andre siger, bare vis dem begge hvor det står ved at sætte dem derop, så skal de nok finde derhen når det skal benyttes fremover smiley
    Og som Jette skriver, så meget gerne 2 kattebakker smiley

Og kan læse mig til at de er søskende af hvert køn. Den ene eller dem begge skal neutraliseres hurtigst muligt, gerne inden de er 5 mdr. Det ville være SÅÅÅ uheldigt hvis det går galt inden du når det!

• #6   10. feb 2014 Nu ved jeg ikke hvor stor en beboelse du har, men der må ikke være for langt til bakken, for killinger har det med at lege og så pludselig skal de tisse og hvis der så er for langt til bakken så opgiver de og besørger andet sted..

Så skal kattene igennem mere end 1 rim for at finde bakken, så skal du klart have mere end 1 og om alle omstændigheder bør du have mere end 1 bakke, for killinger går ofte på bakken, og hvis du kun har en så bliver den hurtigt klam..

Men for det meste er det nok lige at sætte killingerne op i bakken så ved de som regel hvor den er, ellers gør man det et par gange den første dag, som regel lige efter de har spist og efter de har sovet..

Men husk nu at få dem neutraliserede hvis du ikke ønsker urenlige katte, som skal markere sig pga kønsmodenhed..

Kommentér på:
Toilet

Annonce