1.933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Freja M
Freja M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Min kat vælter vandglas.. HJÆLP! Min kat vælter vandglas.. HJÆLP!

Hej katte'mennesker.
Jeg har en hunkat på 10 mdr. Hun er en huskat. Hun vælter alt hvad hun kan komme i nærheden af, så længe det indeholder vand. Så jeg kan hverken have et glas vand stående eller en meget tung kande med vand, uden at hun vælter vand udover det hele. Jeg har snakket med forskellige mennesker, og fulgt deres råd men intet har hjulpet. Kan I mon?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat vælter vandglas.. HJÆLP!
  • #1   24. mar 2014 Skift vandglasset ud med en vandflaske ... så kan hun baske til den uden du har vand over det hele smiley

Og hvis hun er så glad for vand, så kan du evt stille en vaske balje med vand i bruseren... smid en bordtennis bold deri... så skal du bare se løjer smiley

• Freja M
    Freja M Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   24. mar 2014 Jeg har prøvet med vandflasker, og hun kyler dem rundt i lejligheden. Hun har endda bidt hul i 2, så det er ikke den bedste løsning. Har prøvet med en balje og en bold, men hun er ganske uinteresseret. Så snart jeg tænder en vandhane, bruser eller enda når vaskemaskinen tager vand ud, så det kommer op i vasken, så er hun på pletten! Når jeg er i bad, så skal hun med og stå lidt væk fra selve vandstrålerne og plaske rundt i vandet på gulvet... Hun er en satan hvad der angår vand.

• #3   24. mar 2014 Hvad med en af de der vandfontæner der er nogen der har her inde??

• #7   24. mar 2014 Elsker når katte er vilde med vand - men det her er måske lige i overkanten, og heller ikke fandens praktisk!

Jeg har en spand i badet, samt en kande vand ( hvis jeg ikke har tømt mine vandflasker helt, ryger overskuddet heri), og nogle gange ekstra vandskåle.
    Men der er ikke så meget at gøre, end at prøve sig frem smiley

• Helle K
    Helle K Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #8   25. mar 2014 Hvorfor ikke bare sætte dit vandglas / vandkande ind i køleskabet. Så er det stadig let for dig at have adgang til en tår at drikke, og dit vand er altid dejligt køligt.

Det er selvfølgelig lidt upraktisk, hvis du gerne ville have glasset stående der hvor du sidder og arbejder / ser tv m.v.

Kommentér på:
Min kat vælter vandglas.. HJÆLP!

Annonce