{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Loui&Noa
Loui&Noa
Tilmeldt:
5. jan 2014
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1

Klikkertræning af flere katte {{forumTopicSubject}}

Hej smiley jeg har besluttet mig for at jeg vil prøve klikkertræning på mine to indekatte... Men er der nogle af jer der har erfaring med det, når der er flere katte?
Jeg tænker på at hvis jeg nu prøver at lære den ene kat noget, og den anden hører lyden?? Bør jeg bare holde mig til at træne den ene? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klikkertræning af flere katte
  • #2   26. sep 2014 vi er også begyndt at klikke herhjemme;-) Vi startede for 2 uger siden, så er kun lige startet.
    Og er kun den lille jeg har fokus på lige nu. Bella vores pige på snart 4 ligger bare og kigger.
    Men hvilke triks træner i? og hvad bruger i som godbidder?
    Obi er god til at stå på bagben og er udelukkende det vi træner lige nu. Vi træner på at han skal stå længere tid af gangen. vi bruger vådfodder på en ske, sys godt det kan blive lidt problematisk med klikker + ske samtidig med at man skal signalere hvad han skal smiley


  • Loui&Noa
    Loui&Noa Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #4   27. sep 2014 Tak for svar, jeg må prøve at gøre det i et lukket rum smiley

    Jeg har forsøgt enkelte gange at få min 6 måneder gamle hankat til at sitte, men han er så madglad at han ikke kan tænke på andet end at flå godbiderne ud af hånden på mig... Så jeg tror virkelig der skal tålmodighed til med ham!
    Men det er også dreamies de får her smiley


  • #6   27. sep 2014 Ja, har man flere er man nødt til at dele op, så man kun har 1 kat man træner med ad gangen smiley Eller nøjes med at træne den ene kat i det hele taget.. Men det første er jo sjovere for kattene

  • #7   29. sep 2014 Jeg har prøvet at klikke træne Speedy, men han fatter bare de nada af hvad der sker smiley
    Menjeg bruger de der bløde stænger, som jeg klipper op til små bidder, dem er begge mine glade for, dem bruger jeg også til min kasse smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Klikkertræning af flere katte

Annonce