Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tricks
  • #1   14. jan 2016 Man kan lære sin kat tricks, men i begrænset omfang. Peanut kommer når vi kalder (men kan have selektiv hørelse) og så er jeg i gang med at lære hende at sitte. Ved der også er nogle der har lært deres kat highfive/giv pote smiley Men det er selvfølgelig en del mere besværligt end med en hund og forgår en del mere på kattens præmisser vil jeg sige smiley

Og tillykke med din lille nye kat smiley

• #2   14. jan 2016 Jeg har klikker-træning min kat til en række tricks: Sitte og give pote, sidde på bagben og tigge og hoppe fra stol til stol. Vi er ved at lære slalom mellem ben. Hun kommer også når man kalder og rasler med godbidsdåsen (underforstået og der falder en godbid).

Under indlæringen var hun dog ret selektiv. Ind imellem gik hun bare sin vej midt i det hele:) Det må man tage med og tage i kattens tempo:) Det er rigtig hyggeligt - men pas på! Det kan også give bagslag... Min mand har også fået lært hende at tigge helt generelt:)

God fornøjelse!

• #3   14. jan 2016 Ja mankan lære em meget

https://www.youtube.com/watch?v=PZBA0PqMI0c her er tsarina med nogle af hendes trick

https://www.youtube.com/watch?v=wBD5P_K01vk&index=18&list=PLyr6vaCzT913Ik7iQTsNNBglpNJ8jUDvq
    her er Gynt på en gåtur. Han kan også lægge sig på kommando og han bliver liggende hvis han får besked på det indtil man siger han må rejse sig. Det gælder både i toge, på udstilling og på gåtur. smiley

• #5   15. jan 2016 Tak for svar! smiley

• #6   15. jan 2016 En kat kan lære rigtig mange ting hvis den selv vil.
    Den store forskel på hunde og katte er at hunde laver tricks for at glæde sin ejer, en kat er totalt ligeglad med at glæde sin ejer den gør det hvis den gider eller for at opnå noget feks godbidder.

Altså en kat kan lave tricks hvis det passer den ellers ikke.

Kommentér på:
Tricks

Annonce