{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

legesyg eller pestilens... hjælp!! {{forumTopicSubject}}

--------------------------------------------------------------------------------

Min kat "tager" mine tæer når jeg ligger mig til at sove eller når jeg sidder i sofaen.... det gør virkeligt ondt og mine fødder er rimelig medtaget... Hvad kan jeg gøre for at få ham til at stoppe..
Han er 16 uger - så er klar over det måske bare er leg.
Men man må da kunne gøre noget...
Please hjælp...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  legesyg eller pestilens... hjælp!!
  • #1   19. okt 2006 Jeg leger med ham flere timer dagligt...
    Så mener ikke det er fordi han ikke bliver stimuleret...
    Jeg fik ham da han var 13 uger.

• #2   20. okt 2006 Britta - jeg kom altså til at grine lidt da jeg læste dit indlæg... Det er egentlig ikke noget at grine af, men jeg kunne lige se det for mig.... Han bider dig, og du vågner med et ordentligt spjæt og ikke aner hvad der sker.... Og bagefter har man det så dårligt over at det på ingen måde var meningen at han skulle 'sparkes' på den måde.... Men han lærte dog af uheldet..

Mine gør det også, og jeg tror at det er svært at vænne dem af med det, for det er jo i leg de gør det.. Vi hehjemme pakker fødderne godt ind i dynen, det hjælper nogle gange...
    Ellers kan man også købe sådan 'dyne-sokker'... de er godt nok beregnet til at holde varmen i om natten, men de er også lidt tykkere end sokker...

Men held og lykke.. smiley

• #3   20. okt 2006 haha (:
    soffi gør det os en gang imellem , men for det meste sover hun hele natte , og ligge sådan ca. det samme sted i sengen om morgen , som hun gjorde da jeg lagde mig til at sove smiley dooovne smiley

ellers plejer jeg skjule fusserne under dynen , og håbe hun lade dem være smiley enkele gang har jeg dog vågnet med at spjæt og skrig, + en tur på gulvet af forskrækkelse, midt om natte da der pludselig sad en katteklo fast i min storetå smiley aaaauv ! dumme dyr smiley

Kommentér på:
legesyg eller pestilens... hjælp!!

Annonce