Kradser vildt i tapetet!!! {{forumTopicSubject}}
Mine to, ellers så skønne katte, er helt syge med at kradse i tapetet. De startede med ét hjørne. De fik skældud og tænkte :"Haha, vi finder da bare et nyt hjørne mor!"
Som sagt, så gjort. Nu er vi pt. ved at have gennemsmadrede hjørner i hele huset, de har indtil videre flænset 5 forskellige...
De har et kæmpe stort kradsetræ som de elsker i stuen, og et mere i et andet rum. De får konsekvent skældud når de river i hjørnerne, men Quark (5 mdr) er HELT urørlig når man siger nej. Læs evt. hans profil.
Kahlua (Quarks mor) er tilgengæld let at forskrække, hvilket er ret effektivt. Men tager jeg på arbejde, er det stensikkert at hjørnerne er komplet smadrede når jeg kommer hjem. De er IKKE bange for vandforstøveren, og gå-væk-kat er de ligeglade med. Vandforstøveren er jo heller ikke til stor hjælp når de er alene...
Nogen gode råd?
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 112 Svar: 111
Det gjorde jeg da min den ene kat begyndte at kratte i tapetet og dørkarme.
Det er jo ikke noget kattene tager skade af. Og de holder hurtigt op, for det er ikke sjovt at kratte i staniol.
Det ser ikke særlig pæbt ud, men lad det hænge til du er helt sikker på de ikke kratter nogensteder, derefter kan du så pille det ned.
Det er nu ca et halvt år siden jeg pillede mit ned, og min kat kradser stadig ikke i tapetet.
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 144
Kradser vildt i tapetet!!!