{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.632 visninger | Oprettet:

Kat det leger med mad/vanskål {{forumTopicSubject}}

min mor's han kat er begyndt på den underligeste vane med at trække han pote ind under skålen for at skuvlpe vand over i maden , og der er hver gang , han er 7 måneder og får stadig royial canin kililnge foder 34 ..
kan man få han vænnet af´med det ? for maden som tørkost er bygget for at modvirke tandsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat det leger med mad/vanskål
  • #1   8. mar 2007 hmm tror bare han leger lidt..... det gør katte tit.. Chili plejer atrnde rundt i brusekabinen mens og efter vi er i bad lege m vand......... underlige ideer de får.......

• #2   8. mar 2007 atrnde = at rende

• #3   8. mar 2007 heh , han render så ned i kælderen (den står i vand (grundvandet er højt her)) for at bade og drikke og holder øje med om døren er glemt at blive lukket så fiser han derned.

det er også en mulighed at skille mad og vand skål fra hinanden ..

• #4   8. mar 2007 min "graver" for at dække resterne til når hun er færdig- og de drikker begge af strålen på badeværelset når vandet løber. og pjasker i gulvspanden.... sådan er katte vist bare

• #5   10. apr 2007 min kat alexander har samme idé med at vælte sin vandskål. og begynder så at drikke af gulvet og hoppe rundt i det. hvorfor han gør det aner jeg ikke

• #6   10. apr 2007 tja vi kan også hoppe med på vognen.. vi har 3 meget vandglade katte.. forstår ikke hvor den skrøne med at katte ikke kan lide vand, kommer fra.. hihi..
    Pjevs prøver at få skålen til at dreje rundt, indtil der kommer vand ud af skålen, så skal de prøve at fange det.. skøre katte.. smiley

• #7   1. maj 2007 Jeg kan anbefale en vandfontaine. 2 af vores 6 katte havde en idé om, at jo mere vand på gulvet jo bedre, og når man har tørret indholdet fra to vandskåle op flere gange i løbet af en dag, så bliver det lidt trivielt *hihi*
    Vi har nu købt en vandfontaine, som sættes i stikkontakten, og der løber kun et helt tyndt lag vand ud over kuplen og ned i skålen konstant. Nu skal vi ikke tørre vand op fra gulvet længere, men kattene kan stadig lege med vandet på flere måder. De er kreative - men uden svineri.

Kommentér på:
Kat det leger med mad/vanskål

Annonce