{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat
  • #1   15. apr 2018 Hvor gammel er hun? Er hun steriliseret? Har hun været til dyrlægen og blive tjekket for urinvejslidelser?

  • Nicklas L
    Nicklas L Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. apr 2018 Ca 2 og nej har ikke være til dyrlæge og nej hun er ikke steriliseret

  • Nicklas L
    Nicklas L Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   15. apr 2018 OKay nej hun er ikke neutraliseret

  • #5   15. apr 2018 Ja, hun er gået i løb og marker nu, for at til trække en dejlig hankat eller 2. Så er det din sofa hun lige har valgt, men hun marker sikkert også andre steder. Men husk, at hun skal være ude af løbtiden, når hun bliver neutraliseret.

  • #6   15. apr 2018 Når hun ikke er neutraliseret så har du sikkert årsagen der, at hun ikke er begyndt tidligere er nok dit held.
    Så var jeg dig så ville jeg skynde mig at bestille tid hos dyrlægen til neutralisering hurtigst muligt efter endt løbetid, du risikere kun at det bliver en dårlig vane..

    Det skal selvfølgelig også siges at du er nød til at rengøre sofaen grundigt efter hun har tisset i den, for hvis den lugter af urin, ja så tror katten at det er legalt at tisse der.
    Du må ikke rengøre med klorin eller Ajax, da det har en snert af ammoniak lugt som tiltrækker katte og invitere dem til at tisse der.
    Du skal helst rengøre grundigt med urinen off, R10 eller rodalon, men ved rodalon skal du passe på, for det er vigtigt for katte så der skal du sikre dig at det kan skylles grundigt efter rengøring, og det er nok lidt svært!et med en sofa, så jeg vil anbefale en af de 2 andre.


  • #7   5. maj 2018 Du skal få hende neutraliseret snarest

Kommentér på:
Kat

Annonce