{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

seletræning {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu haft Kiki hjemme i 3 uger, og tænkte jeg ville lære hende at gå i sele, så hun kunne komme ud, og har købt H sele som hun ikke kan komme ud af.

Mit problem er bare, at så snart hun får den på, ligger sig ned og skaber sig, som om hun har brækket sine ben, kravler sidelæns, og tager man den af, render hun rundt og er stolt.
Ude i haven ligger hun sig ned, og kigger, og prøver jeg at få hende til at gå.... ja ligeglad....

Har i nogen råd? eller er det en kat man ikke kan lære det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seletræning
  • #1   27. jul 2007 har læst andre indlæg herinde, men her er problemerne oftest at katten hopper ud af selen, her er problemet at hun slet ikke vil og "spiller skuespiL"....

• #2   27. jul 2007 Hejsa

Vores katte var heller ikke for begejstrede i starten, men vi gav dem selen på, og så legede vi med dem. Så fik de lov at rende rundt med den på, self. uden snor.. Hehe.

Der gik ikke lang tid, så glemte de alt om den.. Nu skal vi bare finde selerne frem, så står de begge og tigger om at komme med ud.

• #3   27. jul 2007 okey, jeg siger tusind tak, det vil jeg prøve smiley

• #4   13. aug 2007 Vi har også vores ene kat i sele fordi han ikke rigtig er skabt som indekat hvilket han udtrykt i højlydt kalden og skriger ude på vores altan. Men vi har kun haft succes med det, da vi hver gang han havde gået en lang tur og gik med hjem til lejligheden gav ham en belønning i form af leverpostej. Nu har vi ham ca. ude hver trejde dag, og efter 10-20 min. ved han at han skal hjem til hans belønning.

• #5   13. aug 2007 Mikkel reagerede på samme måde i starten med at ligge sig på gulvet og lege handicappet.... men da han fandt ud af han egentlig kom ud og det var dejligt så holdte det... I starten gik han også totalt åndssvagt i den... Nu løber han afsted og hopper efter insekterne - som om han ik havde den på smiley

Kommentér på:
seletræning

Annonce