Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan...? (tricks)
  • #1   5. sep 2007 klikkertræning er rigtig godt.
    og vær gang hun gør det rigtigt kan du jo bare ligge en godbid foran hende når hun nu ikke vil spise af hånden, men du kan nok også lærer hende at gøre det med klikkertræning

• #2   5. sep 2007 Jeg vil måske mene at du vil komme længst med at lære hende at spise ting direkte fra hånden. Du skal måske 100 forskellige ting igennem før du finder noget hun kan li', men hvis det lykkes er det klart den bedste måde at rose på.
    Jeg nåede at lære Grismis at hoppe, stå på bagben og sætte sig på kommando, men hun var også meget nem at bestikke og fandt hurtigt ud af at spise fra hånden. Sille er kræsen og vil ikke tage ting fra hånden, så hende har jeg ikke rigtig fået lært noget endnu. Jeg tror også der er rigtig meget forskel på hvor ivrige katte er efter at tilfredsstille deres ejere. Da vi fik Grismis var hun ikke ret gammel, så hun var meget opmærksom på os og meget kontaktsøgende.

• #3   5. sep 2007 Jeg tror ikke (man skal jo aldrig sige aldrig), jeg kan lære hende at tage fra hånden.
    Hun er mest vildkat og har et MEGET specielt temperament smiley

Men jeg ville jo gerne prøve, om det kunne lade sig gøre at lære hende nogle ting...

• #4   22. dec 2007 Lån Majken Lysholm Steens Træn din kat og Karen Pryors Klikkertræning af katte på biblioteket. Det er sjovt

Held og lykke

Kommentér på:
Hvordan...? (tricks)

Annonce