{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tricks
  • #1   15. aug 2011 Jeg træner klikkertræning med min bandit! Og han har eftehånden lært en del tricks, så som:
    Sitte, Gi Potte, Hi five, Rulle rundt, og mange flere! (kun fantasien sætter grænser)
    Jeg har også brugt det i situationer hvor han gør noget han ikke må!

• #2   15. aug 2011 Haha fedt smiley hvordan gør du ?

• #3   15. aug 2011 Og hvad bruger du som godbidder ?!

• #4   15. aug 2011 Begge mine kan gøre aport (fetch) smiley Det er ganske sjovt at se, og forfærdeligt praktisk når jeg leger med dem smiley De synes det er sjovt - og jeg er fri for at rende efter div. bolde.

Giver ikke godbidder, men masser af opmærksomhed (hvilket de slet ikke kan få nok af!!) og ja.. det kom ganske let smiley men man skal selvfølgelig have en masse tålmodighed.

• #5   15. aug 2011 okay, tak charlotte smiley

• #6   15. aug 2011 Jeg har bare brugt sticks, som jeg har skåret ud i bitte små stykker!
    For at han hurtigt kan hapse dem i sig, men ogå for at han ikke for alt for meget til sidebenene!
    Til at starte med er det en god ide at træne når den er sulten, da den vil være noget mere vild efter at få godbidderne, end hvis den er mæt og dermed være mere "medgørelig"!

Her er lige et eksempel så du kan se hvad klikkertæning går ud på!
    http://www.youtube.com/watch?v=O6wgbCmaD8o&feature=related

bestemt værd at prøve! både mig og Bandit har haft enormt meget glæde af det!
    Jeg har et link til et kursus over e-mail hvis det har interesse? (dog til hunde, men samme princip)

• #7   15. aug 2011 Der er forresten også en video her inde fra!

http://kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2928

• #8   15. aug 2011 Ved bare ikk hvornår han er sulten da han selv styrer sin mad. Altså det målt op til ham, så han ikk får for lidt ellr for meget, men han får det om morgenen og så klare handet selv, tit er der ikk spist helt op

• #9   15. aug 2011 Vil også rigtig gerne klikker-træne min NFO, og har endda købt en fed klikker, der også kan justeres i lydstyrke, men synes det virker uoverkommeligt lige at begynde på.

• #10   16. aug 2011 Thilde : har det også lidt på samme måde smiley men må bare igang

• #11   16. aug 2011 Det er ikke så slemt at få begyndt med, man skal bare have en ordentlig potion tålmodighed.
    Man skal nemlig ikke træne for lang tid af gangen.

fandt lige dette

(link fjernet)

• #12   16. aug 2011 okay tak smiley

• #13   16. aug 2011 Da Bandit havde lært at Klik = godbid og skulle igang med selve øvelserne, gjorde jeg det at jeg at jeg besluttede mig for at han skulle lære at give pote.

Så jeg startede med at sætte mig foran ham med godbider, klikker klar og lagde hånden på gulvet så han muligvis ville komme til at træde på den. Idet han rørte min hånd, klikkede jeg og gav ham godbiden.

Efterhånden som han forstod at det havde noget med pote og hånd at gøre (i starten var det nemlig ikke rigtig gi pote, nærmere jokken på hånd :P)kunne jeg i etaper begynde at gøre øvelsen svære.

jeg prøvede at flytte hånden lidt rundt og når han så bare rørte Klik og godbid.

Til sidst forstod han at hans pote skulle røre min håndflade, så på de måde havde han faktisk også lært hi five, da han jo rører min håndflade hvorend den er.

det hele er gjort ved at øge sværhedsgraden af øvelser lige så stille, indtil han gør det som man gerne vil have! Så det tager tid, da man i starten ikke kan øve mere end et par minutter af gangen!

Jeg vil råde dig til at læse om det, da jeg har lidt svært ved at forklare, præcis hvordan man gør!
    Men det er klart et forsøg værd!

• #14   16. aug 2011 Og forresten, angående med at han er sulten! så bare prøv alligevel!
    eller find en godbid som han bare MÅ have, uanset om han er sulten eller ej!

på Canis.dk kan du tilmelde dig et gratis klikkertræning kursus, hvor du får en mail hver dag med lektioner. Det er dog til hunde! men kan sagtens bruges til katte også! Bare du lærer tekninkken at kende!

• #15   16. aug 2011 tusinde tak britt det vil jeg prøve, kunne da være lidt blæret smiley

Kommentér på:
Tricks

Annonce