Lidt hjælp med at stå på to ben {{forumTopicSubject}}
Putti har lært (som man også kan se i min film) at miave når jeg siger "Hva siger missen"..
Jeg er så ved at lære hende at stå på to ben..
Jeg lånte en bog på bib, om klikkertræning, og det der hedder en "target stick".. Jeg skulle aflevere bogen, og fik ikke skrevet siden af eller kopieret den, så jeg måtte bare forsøge mig lidt frem så vidt jeg kunne huske..
Hun følger målpinden, og det er super.. Så holdte jeg den oppe og klikkede når hun så rørte målpinden på to ben.. Så satte jeg et ord på (op) og så er jeg nået dertil..
Når jeg holder hånden eller målpinden (Eller hvad som helst andet) og siger "op" rejser hun sig på to ben med det samme, og rører ved det.. Og hvordan kommer jeg så videre herfra?
Jeg vil jo gerne have at jeg på et tidspunkt bare kan sige op, og så gør hun det..
Jeg er lidt bange for, om hun tror det fungerer sådan at hun skal røre ved noget "deroppe".. Jeg prøvede idag bare at sige det, og det forstod hun ikke..
Som sagt, hvad gør jeg for at komme videre?
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 57 Svar: 190
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 57 Svar: 190
Træning, træning, træning, og en dag kan det være missen gør tingene på kommando. Men det kan også være de aldrig gør.
Hilsen Maria, der træner og træner
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Men ja.. træning træning.. Jeg var bare bange for om jeg gjorde noget forkert, og det derfor ikke virkede rigtigt endnu..
Men hun forstår godt at hun skal røre ved noget når jeg siger "op".. Men det er mere om hun så altid vil tro at hun skal røre noget for at det virker.. Eller om jeg bare skal holde den så hun ikke bare kan rejse sig, og så blive ved og ved og ved indtil hun forsøger med bare at rejse sig..?
Lidt hjælp med at stå på to ben