{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.102 visninger | Oprettet:

Killing tisser i sofaen , hvad gør vi {{forumTopicSubject}}

Min veninde har en kat med 4 killinger , de er nu 11 uger , er indekatte bor sammen med deres mor , som stadig lader dem patte og hun opdrager dem selvfølgelig også endnu . Den ene af killingerne bruger 8 ud af 10 gange sofaen til at tisse i , hvordan kan hun afhjælpe det problem ? Hun har 3 gigant kattebakker stående 2 med låger , 1 uden og en killingebakke .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing tisser i sofaen , hvad gør vi
  • #1   2. dec 2007 hvad vasker i tissepletten af med?

Når i ser dne sætter sig til rette, sætter i den over i kattebakken og derefter roser den for at tisse hvor den skal

• #2   2. dec 2007 Hun vasker af med rodalon og har også prøvet med eddike .
    Ja , hver gang de ser den gør antræk til det , sætter de den stille og roligt over i kattebakken . Hver gang de ser hende gå ud af bakken får hun ros .
    Hun bruger kattebakken , hver gang hun har afføring .

• #3   2. dec 2007 Har også haft nogle som gjorde det, men så lagde jeg deres fleece tæppe i sofaen, det elsker de, at sove på. Derefter gjorde de det ikke mere, da man jo ikke bruger sin soveplads som toilet. Det er meget træls når de begynder på det, da de andre så også kunne få lyst til det.

• #4   2. dec 2007 jeg ved godt at det er noget helt andet - men mine katte har haft problemer med at de ikke skulle gå op på bordene, så vi har haft sådan en sprøjte-flaske m. vand i som vi så lige to et par sprøjt og sprøjtede på kattene, når de hoppede op på bordene. katte er ikke vilde med vand. så det hjalp. men de hopper stadig op på bordene (men m. at tisse i sofaen kan du prøvve dette ad)

<i>kik forbi mine missere.

• #5   2. dec 2007 Hun har prøvet det med at sætte kattebakken i sofaen , så sætter den sig bare et andet sted i sofaen , for det foreslog jeg hende også .

• #6   3. dec 2007 måske skulle hun prøve med noget andet kattegrus??? Det kan jo være killingen synes det enten er for groft eller fint at tisse i?

Det kunne måske også være en løsning at prøve at nægte denne killing adgang til sofaen i nogle dage?

Ellers kan hun måske hente hjælp hos en katteadfærdsterapeut hos http://www.felismir.dk/ det koster 50 kr. for en tlf konsultation.

Håber hun får løst sit problem.. held og lykke

• #7   21. feb 2008 Jeg havde samme problem med min kat.. jeg gjorde det til at starte med at dække stedet med plastik.. hjælp men ligeså snart plastiken var væk gjorde hun det igen..så jeg tog noget pebber og dryssede ud over.. efter gjorde hun det ikk længere og har ikk skulle bruge pebber siden og alt tisseri foregår nu i kattebakken.. men ellers er det også en god ide at skifte kattegrus..håber du for løst problemet ved hvor trals det er..

Kommentér på:
Killing tisser i sofaen , hvad gør vi

Annonce