{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Masser af aktiveringsforslag til leg
  • #1   9. feb 2008 mine elsker papkasser så lige pt hvor vi er genhuset og delvist bor i papkasser elker kattene det og de ligger på lur i papkasserne og overfalder hinanden og vi får os masser af underholdning ud af det.
    det sjoveste er når de titter op fra en kasse og deres øre ligger helt fladt for at deres offer ikke skal se dem hehe

• #2   9. feb 2008 Velbekomme Louise Elisabeth A. Det behøver ikke være dyre ting, der skal til for at det er til stor underholdning.

Vi har ofte oplevet, at ganske almindelige ting, som vi taber på gulvet, kan have stor underholdningsværdi. Bl.a. en plastiktøjklemme.

• #3   10. apr 2008 jeg kan lige sige at mine to mco missere, de er helt vilde med den balje med vand i og bordtennisbolde. man skal dog være forberedt på vand over det hele. den ene gang endte zalsa nede i baljen. havde folderen herhjemme nemlig, så vi har prøvet det et par gange. i starten var de dog lidt skeptisk og havde lidt svært ved at se hvad min pointe var med det vand og deres legetøj nede i . :o) det var lige før den lille zalsa blev sur på mig, indtil hun så mig daske til boldene. så var det jo egentlig meget sjovt.

Kommentér på:
Masser af aktiveringsforslag til leg

Annonce