{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
119 visninger | Oprettet:

Gardiner {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg har en mainecoon kat og han er lige knap omkring de 7-8 måneder, men han er begyndt på at kradse i vores gardiner og især om aften/natten når vi gerne vil sove! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at stoppe det! Han har kradse træ og et både i stuen og soveværelset, kan han klør være for lange??
Jeg vil gerne bede og så mange råd som muligt for andre som har oplevet det??
Min kat er ham
På billedet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Full skim coating a room, painting entire appartment and more 205 kr.
  • Fjernelse og omfugning gulv i bruse niché 3.500 kr.
  • Afløb - stoppet i bad (ældre dybt beton afløb er mit gæt) 1.250 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Siemens iQ800 vaske/tørre maskine - formentlig skifte varmelegeme 1.300 kr.
  • Tv opsætning-montering 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gardiner
  • #1   21. jan kender det godt. derfor ruller vi aldrig helt ned-vi har så rullegardiner.
    det er fordi de vil kunne kigge ud

• #2   22. jan Han skal sikkert se ud af vinduet om natten koste hvad det koste vil... alternativt har han fundet ud af, at du står op og han får opmærksomhed hvilket jo er smart nok, for så er det bare det han skal gøre næste gang......
    Alt efter boligens indretning, så ville jeg trække gardinet fra - bare lidt, så han kan komme op i vinduet.
    Jeg har rullegardiner og med mindre at det er i soveværelset, så er de aldrig rullet ned om natten.

• #3   22. jan Problemet er at vi har træk gardiner for vores vinduer og ved vores sove værelse har vi sådan noget vindusfolie på vore vinduer med sådan en tåget tone i, så folk ikke ville kunne kigge ind, men det kan være vi skal prøve at finde en anden løsning med det og så også se om vi kan skaffe rullegardiner

• #4   22. jan Jeg har persienner, og kan du ikke lide lyden af, at der bliver kravlet igennem dem, så er det ikke løsningen.
    Røde rør dem sjælden, men Mitti havde tit gang i dem, for når han kunne høre noget uden for, så skulle han også se det, og gangsvinduet har en anden udsigt end soveværelset,,, jeg hørere dårligt, men da Mitti var her, skulle han nok gøre mig opmærksom på, at der foregik noget uden for,,,, og sad begge katte næsten i hovedet på mig, og kikkede i samme retning, så stod jeg op, for at se hvad der var galt,, tit var det katte, fugle, mus eller pindsvin, eller folk som kom for tæt på.

• #5   22. jan Jeg har også Maine Coon og lidt mere end en. Gardiner bliver ødelagt på sigt, så vi har opgivet almindelige gardiner.

Hvilken opdrætter er din fra (nysgerrighed)?

• #6   i går kl. 14:59 Dengang jeg havde persienner, der stak Mads da bare hovedet ud af dem.... alternativt kravlede ind under dem... = skæve persienner.....

Kommentér på:
Gardiner

Annonce