{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Gardiner {{forumTopicSubject}}

Jeg har et stort vinduesparti fra gulv til loft, der skal gardiner på. Jeg har to norske skovkatte og er derfor nysgerrig efter at høre jeres erfaringer for, hvilket gardin (materiale og type) som tiltrækker færrest hår? Umiddelbart havde jeg tænkt lamelgardiner, hvor snoren/kæden er byttet ud med en styrepind. Hvad tænker I? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gardiner
  • #1   30. maj 2020 Jeg har et almindeligt Rullegardin. Ved ikke hvad stof det er lavet af. Men et helt almindelig gammeldags rullegardin i sådan noget tykt "stof" agtigt noget.

    Og på trods af mine katte fælder frygteligt og er alle steder. Så er der aldrig hår at finde på mine gardiner smiley


  • #2   31. maj 2020 Her har jeg både haft pasienner Og stof gardiner, jeg foretrækker det første, for kattene vil altid om bag stofgardinerne for at kikke ud, hvor pasienerne kan trækkes op, så de kan kikke ud, samtidig med, at jeg kan skærme for indblik og sol.

  • #3   1. jun 2020 HA HA! ingen gardiner, men persienner. Husk at bind den løse snor op, da katten kan hænge sig i den lange løse snor.
    Persienner lukkes aldrig hel ned til karmen stopper ca. 40 cm. før karmen. Så kan katten se ud uden at vikle sig ind og ødelægge persienner.
    Mine karme har kun pynte genstande i hver side, men midten af vindueskarmen er kattens.


  • #4   2. jun 2020 Rullegardin fungerer rigtig fint, men vi har det kun i soveværelset til mørklægningsgardin. Desværre er det dog knap så knap pænt på de store ruder.

    Persienner lyder interesant, da som I siger ikke behøver at nå det til gulv og fange alle de hår, der kommer af at de går bagom.


  • #5   28. jun 2020 Man kan få sådan nogle smarte plisségardiner med metalkant. Så kan man åbne både for oven og for neden.

    Men endelig:
    Husk gardinsnore!
    Min Elvis "hængte" sig som stor killing og det var ikke lige til at få ham ud uden saks.


Kommentér på:
Gardiner

Annonce