{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Kom og træn katte på hold {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med, at KYNO & NEMO i fremtiden vil tilbyde praktiske hold med træning af katte, har vi brug for din hjælp til at teste konceptet og hjælpe os med at tilbyde det bedst mulige produkt til katteejere i Danmark.

Forud for opstarten holder derfor vi en række test-hold, hvor du gratis kan deltage og hjælpe os med at evaluere idéen og gøre den bedre.

Første gang er den 8. maj 2010 klokken 13.00 til 15.00.

Du skal ikke selv medbringe kat. Testholdet finder sted ved Hobro.
Holdet omhandler klikkertræning for begyndere. Der er plads til 8 på holdet.
Deltagere, som tilmelder sig, modtager naturligvis nærmere oplysninger om form og indhold.

Selve holdtræningen varer 1,5 time og herefter bruger vi en halv time til at evaluere mundtligt. Efter holdets afslutning vil deltagere modtage en mail med et skriftligt evalueringsskema, som skal udfyldes og sendes retur. Vi anvender kun svarene internt i virksomheden.

Sidste frist for tilmelding til holdet er den 5. april. Tilmelding skal ske på nemokat@email.dk

Eventuelle spørgsmål kan rettes samme sted.

MVH
Helle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom og træn katte på hold
  • #1   17. mar 2010 Det er ikke noget jeg ville deltage i..

    Katte tager tid om at blive vænent til hinanden, så at skulle i et rum med mange andre katte, og samtidigt skulel trænnes tvivler jeg på mine katte vil syntes var sjovt..

    Ikek engang min kat som allerede blvier klikekrtrænnet vil jeg gøre det med, han ville få stress


  • #2   17. mar 2010 Tanja der står at man IKKE selv skal medbringe kat.

  • #3   17. mar 2010 DK MISLING - "træn katte på hold" "fremtiden vil tilbyde praktiske hold med træning af katte"

  • #4   17. mar 2010 Deltagere skal ikke selv medbringe egen kat - jeg har flere års erfaring med at træne katte og er uddannet kattetræner - deltagere kan være sikre på, at ingen katte vil blive udsat for ubehageligheder hos os.

    Det vi søger deltagere til i denne omgang er et test-hold, da vi ønsker at afprøve forskellige ting i konceptet, før vi starter op.

    Der er taget hensyn til kattens specielle natur på de fremtidige hold - det er klart.

    MVH


  • #5   17. mar 2010 Vi kommer til Valby den 9- april med et foredrag - du kan se link dertil på min hjemmeside - www.bricksite.com/nemo på forsiden

    Og hvis der er interesse fx hos nogle private, som vil lægge hus og katte til, så kommer vi gerne og giver lektioner rundt omkring andre steder i DK også.

    Da katte er svære at medbringe vil deltagerne skulle overføre metoderne til deres egne katte derhjemme bagefter, men i USA tager de katte med på hold og træner agility osv - vi er ved at lære af amerikanere hvordan de får det til at fungere.

    Indtil da foregår vores hold med lånekatte.

    MVH


  • #6   17. mar 2010 Og hvis der er interesse fx hos nogle private, som vil lægge hus og katte til, så kommer vi gerne og giver lektioner rundt omkring andre steder i DK også.

    Vil det sige man kan få dig jer hjem til en selv ? smiley


  • #7   17. mar 2010 Ja det kan man sagtens - smiley Vi er to trænere på hvert hold, og der er både teori og praktisk træning på holdene hvor hver deltager får mulighed for at prøve det vi snakker om af på en af de katte, der er til stede.

    Vi har valgt at sige max 8 på hvert hold (mennesker) for at alle kan få noget ud af oplevelsen. Vi kommer også for en enkel dag, hvis der er ønske om det.

    Og vi tilbyder også enetimer for folk, der ikke ønsker at deres katte skal trænes af andre, eller bringes, hvor der er andre katte.

    I USA er agility ret populært - her tager folk deres egne dyr med, vi er ved at finde ud af, hvordan det gør det. Blandt andre får vi hjælp fra nogle af pioneerne i USA herunder Karen Pryor.´

    Send os en mail, hvis I vil vide mere

    MVH



  • #8   17. mar 2010 Lyder spændende smiley Mig selv og 3 veninder er meget katte glade og går derfor meget op i katte, og kunne være spændende at lærer noget om træning, vil der være mulighed for en enkelt dag ?

  • #9   17. mar 2010 Ja det kan vi sagtens finde ud af - send os en email så kan vi lige finde ud af hvordan det kan foregå bedst.

    MVH


  • #10   17. mar 2010 NY DATO

    Test holdet er rykket til den 29. maj og fristen for tilmelding er den 1. maj 2010 – resten er det samme

    Vi beklager denne ændring, men vi faldt sammen med et andet kattearrangement så vi måtte rykke det nogle weekender.


  • #11   11. apr 2010 Lyder NEGET spændende, følger lige med smiley men bor på Sjælland!

  • #12   12. apr 2010 Der kommer hold på Fyn og Sjælland også - og da undervisningen er delvis fjernundervisning, er det ikke nødvendigt at medbringe egen kat - deltagere får yderligere oplysninger

    Der er 3 pladser på Jyllands-holdet endnu

    MVH


  • #13   2. maj 2010 Så sidder man og kigger, og tænker med det samme "Det lyder faktisk skide spændende, men så ligger det nok mega langt væk!"

    Men jeg bor i Hobro det meste af tiden, så kunne det være mere perfekt, hehe....


  • #14   2. maj 2010 Hov, sidste frist var igår smiley

  • #15   4. maj 2010 Der er stadig 3 pladser på holdet i Jylland ved hobro, så I kan stadig nå at tilmelde jer - send en mail på nemokat@email.dk

    smiley

    MVH


  • #16   4. maj 2010 Synes det lyder spændende - endelig sker der lidt på katte området også :o)



  • #17   4. maj 2010 Ja meld jer til:-)

    Vi kommer senere med et testhold på Fyn og Sjælland også:-) Vi vil her i starte høre jeres mening om idéen.



Kommentér på:
Kom og træn katte på hold

Annonce