Tricks! {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne høre lidt tips og idéer til tricks man kan lære sine katte, og jeres erfaringer med det
Jeg har fået lært Oliver at high-five, vel og mærke med den rigtige pote, alt efter hvilken hånd jeg high-fiver med.. Det har nu resulteret i at hver gang han bare vil have godbidder, ex. når jeg vil lære ham noget andet, så laver han ikke andet end at vimse rundt med poterne
Jeg prøver også at lære ham et klassisk hundetrick, med at ligge en godbid foran ham, som han skal lade ligge indtil han får lov til at tage den... Meeeen han er ikke så god til det
Og det til trods for jeg har en klikker til hjælps..
Nåja, og så sitte og komme når man kalder, men han er lidt rusten...
Nogen idéer til andre tricks?
maj 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 45
Min ene hunkat er meget glad for sådan nogen skumbolde hun har. Så kommer hun op med dem i sengen, ligger den foran sig selv.. Så skal man så kaste den, så henter hun den igen, og kommer tilbage med den. Hehe. Skal dog ikke kunne sige hvordan vi har lært hende det! Desværre
mar 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
feb 2005
Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 67
Så hvis jeg løftede hånden op, klar til en high-five, prøver han altid at fumle med poterne, fordi han tror den hånd har godbiden. Med tiden lærer jeg ham så, at det ikke er ligegyldigt hvilken pote han bruger, til hvilken hånd. Det er ganske enkelt bare learn by doing, hvis det ene ikke dur, prøver vi det andet
Ulla - Den bog har stået på min ønskeseddel i mange år
Majbritt - Jeg ved skam godt der skal masser af tålmodighed til, men jeg lavede nu debatten for at idéer til andre tricks
Eller, jeg kan omformulere, og spørge; Hvad har I lært jeres katte, og eventuelt hvordan?
feb 2005
Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 67
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Men lige præcis det trick med en godbid , sys jeg måske er lidt svært
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 152
Jeg har lært min Raja at 'give pote'. Det er ret sødt og ikke så svært
Vh. Amalie
nov 2009