{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stimulering / Leg
  • #1   27. apr 2010 Vi leger ofte tafat med vores maincoon smiley Vi nusser ham sådan lidt heftigt og så render han efter os - vi kan også tit lege gemme med ham ! Den lille gider godt pinde og mus og sådan !

• #2   27. apr 2010 Hos os er det omvendt, der aktivere kattene mig smiley men der er også 5 stk de leger meget sammen og bruger så mig til at fynde mad skåle, stjæle min dyne om natten og til at åbne og lukke døre dagen lang

• #3   28. apr 2010 En sjælden gang gider Bjarne løbe efter en mus jeg kaster, eller fange ting i snor, der bevæger sig under gulvtæppe eller et håndklæde på gulvet ... eller i sengen under sengetæppe. Og kan han af og til gå meget op i at fange en lang kabelstrip eller - endnu bedre - et langt græsstrå el. lign. (og så gør jeg bedst i at have handsker på).

Bruno er et legebarn. Især snore og fjer er et hit. Han jagter snore, der bliver ført rundt om en papkasse eller andet, der står på gulvet. Jagter fjer, der bliver ført op i kradsetræ. Ligger på lur efter en fjer, der titter frem under en dør eller bag støvler og rygsæk osv.

Bolde og andet kattelegetøj gider man ikke. Og at lege selv med sit legetøj er utænkeligt :S

• #4   28. apr 2010 Vi leget fangeleg med dem , de elsker det. Min den store gider ikke legetøj han vil heller jagte mig og min søn. Den lille vil underholdes hele tiden men kan godt forstå når vores anden kat ikke gider. De leger mest om natten

• #5   28. apr 2010 Min perser blanding er ikk til og lege så meget han leger lidt med hunden nogen gange.. han vil helst bare ligge og snorkboble. Også kommer han nogen gange for lige og blive nusset og hygge lidt men ellers ligger han bare og feder den nå han er inde.. Men da han også er udekat så leger han squ nok uden for med de andre katte vil jeg tro

• #7   22. sep 2010 jeg har en godbidder kugle til mig kat som hun ikke gider bruge, hun er mere interesseret i det sammenkrøllede papir i en snor som vi har lavet,
    og hvis du prøver med noget med en pind eller snor på så før det hen foran fødderne på dem eller bare få det til at røre dem så de bliver interesserede i hvad det er der driller dem smiley

Kommentér på:
Stimulering / Leg

Annonce