1.375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kat i hjemmet + ny killing. Kat i hjemmet + ny killing.

Hej kattepiger.

Jeg har en pigemis på 1 år, og her i næste mdr får vi vores nye brite hjem.

Var lige forbi dyrlægen igår for at få fjernet klammer efter en sterillisation, og spurgte lige dyrlægen hvordan jeg skal forholde mig når misserne skal mødes for første gang.

Han sagde at den nye mis skulle være i et rum for sig selv, det første døgn, og at vores gamle mis skal have transportkassen eller andet med lugt fra killingen som den kan vænne sig til. Og efter 24 timer skulle vi åbne døren.

Det lyder også ganske fornuftigt men vil lige høre jeres erfaringer :o)

Freja er lidt sky og har ikke været sammen med andre katte siden hun var lille.

På forhånd tak.
Det er forresten en sterilliseret hunkat og en fertil hankat.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat i hjemmet + ny killing.
  • #1   12. jun 2010 vi har også en hunkat som er lidt sær/sky, og fik en killing i sidste md... vi lukkede bare chanel ud i stuen og lod hende snuse rundt og se hva vi havde... det skal lige siges at neelie havde killinger på 6 uger på et værelse men åben dør... her gik det fint bare at slippe den nye fri i hytten og lade dem slev finde ud af det, istarten hvæste neelie lidt af chanel og ville ikke snakke med hende og nu spiser de af samme madskål og kan gå forbi hinanden uden problemer, leger dog ikke da neelie aldrig har ville det, hun er en kat som bare vil passe sig selv

• #2   12. jun 2010 charlotte - okay.. mange tak

• #4   12. jun 2010 Amigo - Okay, det havde jeg heller ikke tænkt mig. Gir dem den tid de skal have.

Kommentér på:
Kat i hjemmet + ny killing.

Annonce