{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.275 visninger | Oprettet:

Normal killinge adfærd? {{forumTopicSubject}}


Hej KG.

Min killing er nu 10 uger gammel han er en Maine coon.
Han er utrolig legesyg hele tiden, og siden han var lille har vi været meget omkring ham og rørt ham osv.
Han putter også ind i mellem med mig på sofaen.
Men han er ikke specielt kælen, og kommer ikke og vil kæle?

Er det normalt?
Nu har vi jo også hans mor hvis det har nogen indflydelse?

Og kan jeg gøre mere end hvad jeg gør nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Normal killinge adfærd?
  • #2   6. jul 2010 Det er sjældent, at killinger i den alder opsøger sine mennesker for at blive kælet.
    Enten sover de, eller også tonser de rundt, men bare rolig, det kommer med alderen :-))


  • #3   6. jul 2010 vi har en killing på 16½ uge. Han leger også bare hele tiden. Og hvis vi forsøgte at kæle ham, mijavede han, og gik. Han gad bestemt ikke at kæle.
    Nu har vi lige været på ferie i 8 dag. (nøøj hvor jeg savnede ham (; )
    Og der blev han passet hos min søster, som har søsteren fra samme kuld til ham. Vi fik ham hjem i dag. Og nu vil han pludselig gerne op og kæle. Han sidder og hyler foran os, indtil han kommer op. Og så spinder han helt vildt.
    Så ved ikke om det er fordi han er blevet ældre, fordi han er glad for at komme hjem, eller om min søster er magisk smiley

    Men i hvert fald kan jeg konkludere, at de kan blive kælene med tiden.


  • #4   6. jul 2010 Tror det kommer an på kattens personlighed, jeg har tre coons og min hankat gider overhovedet ikke at kæle men mine to tøser de gider når det er på deres primisser, den ene af mine tøser er killing

  • #5   6. jul 2010 Tusind tak for jeres svar smiley

  • #6   22. sep 2010 min lille nye killing på 12 uger blev kælen efter 1-2 dage hjemme i hendes nye hjem hos os og spinder og det hele, men hende der har moren har også haft snakket med alle killingerne og kælet med dem, selvom de ikke altid gad smiley

    har læst noget om at når man skal vænne sin kat til at kæle og blive båret skal man holde ham/hende og prøver h*n at hoppe væk skal man bare holde blidt men bestemt og når h*n så ikke kæmper imod og finder sig i det kan man sætte ham/hende ned smiley


  • #7   23. sep 2010 Det er så ikke min erfaring Berit.
    Katte skal være hos en, fordi de selv ønsker det, og ikke fordi de affinder sig med det.

    Men igen: Hvis katten ellers forbinder hænder med noget rart, kommer det med tiden.


Kommentér på:
Normal killinge adfærd?

Annonce