{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Den kradser i væggen {{forumTopicSubject}}

Min ene kat kradser i væggen selvom vi har to kradsetræer - en til hver kat - men hun vil ikke bruge den. Istedet kradser hun i væggene, møblerne osv. Vi fik et råd om at sprøjte med citron på de steder hvor hun kradser, men det virker ikke.
Hvad kan vi gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den kradser i væggen
  • #1   19. okt 2010 Har i prøvet det der man kan sprøjte på kradsetræet? Sådan noget parfume som kun kattene kan lugte smiley Kan ikke lige huske hvad det hedder, men kan fås i alle dyrforhandlere mener jeg smiley

• #2   19. okt 2010 Baldrian hedder det vist nok........

• #3   19. okt 2010 Ved det ikke, kan bare huske vores gamle katte elskede det, og gjorde sådan at de holdte sig fra vægge og møbler smiley

• #4   19. okt 2010 Mine var også rigtig slemme til det... Jeg prøvede at sætte kradsebræt hen til de steder hvor de var slemme til at kradse i væggen, og så valgte de brættet istedet for...

• #5   20. okt 2010 Jeg har aldrig (heldigvis) haft problemet med at katte kradser i noget de ikke må, andet end hjørnet af min seng. Jeg købte noget plexiplade og satte op og har aldrig døjet siden.
    Men jeg kender flere med dit problem. Væggen kan løses ved at købe noget plade (melamin tror jeg det kaldes, det er hvidt) og sætte op. Møblerne kan være mere besværlige at beskytte, men du kan købe noget i de forskellige dyrhandlere, der kan sprøjtes på. Ellers kan der købes forskellige beskyttelses-dimser, til hjørner osv.
    Prøv evt med det sprøjte-halløj, det virker hos flere. Citron tror jeg slet ikke på i dette tilfælde

• #6   18. nov 2010 Vi købte en sprayflaske med aldmindelig postevand i, og hver gang vores kat gjorde noget den ikke måtte, sprøjtede vi den i hovedet med vandet. Det virkede ikke så godt på vores kat men man kan aldrig vide med andre katte. Jeg tror vores kat godt kunne lide det..

Kommentér på:
Den kradser i væggen

Annonce