træne killinger til at gå på bakke???? træne killinger til at gå på bakke????
ja vi har så 5 små krudtugler i huset, plus snoobie og tøsen hjemme, både snoobie og tøsen besørger ude og er udekatte nu (har været indekatte) snoobie får så killinger for 8 1/2 uge siden, 5 styks, men vi har et par stykker af dem, som skider og tisser bagved bakken, eller en stol eller under sofaen?? det er ikke noget jeg ser mens de gør det, men de er ellers dygtige til at gå på bakke og det hele...?
hvordan får jeg dem til at lade være med at besørge andre steder end bakken??
de har to kattebakker som bliver tømt flere gange dagligt og de bliver vasket i rodalon 1 gang om ugen, altså bakkerne ;oP
men vores hus stinker jo når der lige ligger sådan en fætter under sofaen??
de skal være ren indekatte alle killinger, det er lovet til de nye ejere der skal have dem, og jeg ønsker jo gerne at de får nogle gode killinger herfra for det er første og eneste gang der kommer killinger i det her hus nemlig...?
hjælp mig..... :o)
ps. KUN seriøse råd søges.... på forhånd tak :o)
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Hvis der stadig lugter (for dem) en smule af tis eller prut der hvor de har gjort det, så vil de gøre det igen.
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 58
bare så jeg er helt sikker.... hehe
den er 80 cm gange 1,30 meter....? og der er en katteseng, en kattebakke, mad, vand og legetøj i den... er det nok?? :o)
er villig til hvad som helst så de ikke bliver et problem for de nye ejere... :o)
mar 2009
vi har ikke mulighed for at have dem nogle andre steder i et lukket rum da vi har et 3 plans hus med 60 kvm i grundplan, uden døre...? de er i stueplan sammen med os, og vores badeværelse er 6 kvm stort, så der er ikke rigtig plads ret mange steder... men de har 60 kvm at rende rundt på her??
de var jo renlige før, det er lige pludselig det er kommet??
og de ER tjekket for blærebetændelse, orm, alt hvad der kunne tjekkes for.... og de er sunde og raske...? så jeg ved ikke helt hvad vi ellers skal gøre?? kan næsten ikke få mig selv til at komme dem i kravlegården hele dagen?? men hvis det er det der skal til...?
mar 2009
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
God løsning med flere bakker/foliebakker.
mar 2009
og god jul til dig så....!!!!!!!
og til jer andre, tak.... :o)
jeg tager dem ikke tilbage i deres kravlegård, men har købt foliebakker og grus, og det har tilsyneladende virket... :o) så tak..
og en glædelig jul til jer andre... :o)
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 62
aug 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 318
katrine O: hvor kan man købe sådan en killinge bakke, kan ikke finde noget på nettet når jeg søger?
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 62
træne killinger til at gå på bakke????