{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Ud af kravlegården - Hvornår? {{forumTopicSubject}}

Nu bliver de 6 små basser 5 uger på mandag - og de er nogle værre krudtugler smiley

Deres kravlegård har en højde på 20-30 cm, og de er godt på vej ud af den. Hele tiden faktisk - så jeg har spærret af for resten af huset så de kun kan være i stueetagen (ca. 60 kvm). Men kan det passe at det allerede er nu?

Hvornår lader i jeres killinger komme ud af kravlegården?

Deres kravlegård er 4 kvm, hvor der står 3 bakker. De har brugt bakkerne helt fra 'start', uden nogen uheld overhovedet. Så de er egentlig renlige. Stiller flere bakker op nu når de kan løbe på mere plads, self. Er mere bekymret for om det nu holder ved på så meget mere plads, trods flere bakker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ud af kravlegården - Hvornår?
  • #1   16. jul 2011 Hov. 60 kvm er måske lidt overdrevet da jeg lukker døren indtil kontoret. vil nok nærmere sige 40 kvm.. smiley

  • #3   16. jul 2011 Jeg er nu bestemt ikke bekymret for deres muskelmasse. De har alligevel haft ret meget gulvplads, hvor de har kunne tumle godt rundt, kravle klatre og løbe. Det er nu heller ikke først nu at de er begyndt at kravle over hegnet, det har de gjort i noget tid, men det er først nu at alle har lært det og at de er blevet mere "vilde". Vi har et ret stort hus, så jeg tør ikke lade dem løbe i hele huset endnu, derfor har jeg begrenset det til "kun" stueetagen.

    Mit sørgsmål var mere, om hvornår folk generelt lod deres killinger ud af kravlegården? Lidt af nysgerrighed. Og om det med pladsen kan gøre noget ved renligheden, i den alder som de har.


  • #4   17. jul 2011 Heidi: tak for svar smiley

    Det er jo det samme med mine så.


Kommentér på:
Ud af kravlegården - Hvornår?

Annonce