{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

bedste måde at lære killing at gå på wc {{forumTopicSubject}}

hej. mine killinger har lært at gå på kattebakken fra de var 3 uger, nu er de snart 6 uger og de sidste par dage har vores han killing, gjort det alle andre steder . vi har lavet renkatte bakke, men det hjælper ikke, og jeg går i røven på ham hele tiden, fordi jeg gerne vil lære ham det, men jeg kan bare ikke være der hele tiden. han har gjort det en gang i mad skålen, og osse på en klud der lå på gulvet, på gulvet . han har gjort det tre gange så vidt jeg ved, men han står altid og skraber på gulvet, hvorefter jeg tager ham og sætter ham på kattebakken, men han hopper op igen hele tiden, engang imellem overgiver han sig og sætter sig ofg tisser, men det blir sjældnere og sjældnere. kan i komme med nogen gode råd ? jeg vil jo gerne have han blir renlig , så hans nye ejeree ikke skal døje med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste måde at lære killing at gå på wc
  • #2   17. aug 2011 3 kattebakker, lejligheden er en 4 værelses, men de får det meste kun lov til at rende mellem 2 værelser , indtil videre.

  • #3   17. aug 2011 Aaaalt for meget plads! De skal ned på et areal på 2-3 m2, dvs. ikke engang et helt værelse, og så skal der være flere bakker indenfor denne plads. Når denne plads administreres, så kan der udvides ganske langsomt, stadig hele tiden kun hvis alle er 100% renlige. Du bliver nødt til at gøre dette nu, for det bliver kun sværere med alderen, og ingen kan leve med en kat, der ikke har lært den basale renlighed som killing.

Kommentér på:
bedste måde at lære killing at gå på wc

Annonce