{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Bedste måde at vende missen.... {{forumTopicSubject}}

til at være ude.
Er der nogle der har en god opskrift på dette????

Nynne er en mis som har været inde kat ind til nu. Men hun er hel syg for at komme ud. Men er det ikke for koldt at lukke hende ud nu? Lige så snart hun ser mine hunde være ude, står hun ved døren og vil med.

Er der nogle der har nogle godt råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste måde at vende missen....
  • #1   7. jan 2008 Nu skriver du jo ikke noget om hvor gammel hun er, og du har hende ikke oprettet på din profil, så det er lidt svært at sige.

  • #2   7. jan 2008 en ting der ville være god ku jeg forestille mig er at få hende øremærket hvis hun sku blive væk..

  • #3   7. jan 2008 Hvis hun bare skal være ude i haven - hvilken vel er afspærret eftersom i har hunde, kunne du så ikke bare sikre dig hun ikke kan komme ud af hegnet nogen steder og så lade hende rende med ?

  • #4   7. jan 2008 Nynne er ca. 6 md. hun skal øretatoveres osv på fredag. Vi bor på landet så det er umuligt at indhegne så hun ikke kan komme ud. Meningen er at hun skal være ude kat med tiden.
    Grunden til at jeg ikke har lagt en profil ind på hende er at jeg ikke har haft hende så længe + mit kamera er i stykker.


  • #5   7. jan 2008 der er vel hegn oppe så hundene ik render frit ?

  • #6   7. jan 2008 Hvis du har haft hende i mere ned 4 uger, kan du godt lukke hende ud, kort tid af gangen, max ½ time da hun jo ikke har den tykke pels.

    Vi fik Kida for 3 uger siden og hun var også inde kat før.
    efter en uge begyndte vi at lukke hende og killingerne på 13 uger, ud i løbegården max ½ time hver dag, de elsker at være derude og sætter sig selv hen til døren og miaver når de vil ud og ind.



  • #7   7. jan 2008 Det hegn vi har til hundene,kan hun nemt komme over. Kunne det være en ide at tage hende i en sele i starten, så hun kan vende sig til haven?

  • #8   7. jan 2008 Anni: Ja det kunne det måske smiley Men forstår ik helt hvorfor det er umuligt at indhegne så det er umuligt for hende at komme ud - kan godt være jeg er dum smiley

  • #9   7. jan 2008 Nej du er ikke dum... ;o) Hun ville da bare med tiden kunne kravle over. Vi har små hunde så hegnet er ikke så højt. ;o)

  • #10   7. jan 2008 hvis man så laver hegnet 1,80? smiley Der tror jeg ikke hun kan hoppe over...

    Ellers hvad med en løbegård, eller bare indramme en del af haven og så lave en kattelem ud til den del, som så er hendes..?

    Okay, lidt forvirrende - men fik du ideen?


  • #11   7. jan 2008 hvis man så laver hegnet 1,80? smiley Der tror jeg ikke hun kan hoppe over...

    Ellers hvad med en løbegård, eller bare indramme en del af haven og så lave en kattelem ud til den del, som så er hendes..?

    Okay, lidt forvirrende - men fik du ideen?


  • #12   7. jan 2008 Uha 1.8. høj..... det bliver noget af et projekt.;o) Vores have er på 1500 kvadrat meter.
    Jeg forstår godt ideen. Men vi kunne godt tænke os om vi kunne vende hende til at være i haven uden, at skulle lave løbegårg osv.


  • #13   7. jan 2008 ja ok.. jeg ser dilemmaet smiley

  • #14   7. jan 2008 Nå men jeg må se hvad vi finder på... der går ihvertilfælde nogle uger inden det bliver aktuelt. Hun skal jo neutraliseres på fredag.
    Men tusind tak for jeres gode råd. ;o)


  • #15   8. jan 2008 Jeg ville lige vente et par måneder endnu med og lukke hende ud, men nu går der selvfølgelig også lidt tid nu hun skal neutraliseres. Der er simpelthen af hensyn til hvis hun skal forsvare sig overfor andre dyr, og så har killinger heller ikke altid den bedste stedsans. Jeg mener dog at man siger at de kan komme ud fra omkring 6 måneder.

    En god ting er og tage hende med ud i sele, så hun lærer området og kende. Det er jeg selv igang med og træne min killing i.

    En anden god ting er og drysse noget gammelt kattegrus ud i haven, så hun kan lugte at det er her hun hører til.

    Ellers luk hende ud lidt af gangen, så hun vender sig til omgivelserne.


Kommentér på:
Bedste måde at vende missen....

Annonce