{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Ny kat til svigermor {{forumTopicSubject}}

Min svigermors huskat gennem 12 er pludselig forsvundet, og hun har et stort tomrum nu, og ønsker sig en ny kat. Har har for mange, mange år siden haft racekatte, og vil nu gerne have en igen. Vi bor på fyn, så ville høre om I kender nogle gode steder man kan få racekatte (nok helst persere) med stamtavle osv.

Hilsner Christina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny kat til svigermor
  • #1   8. apr 2006 Jeg bor også på Sjælland og får nok lige som Tina M. et kuld inden for næmeste fremtid og enten bliver det langhårede (persere) eller også bliver det exo'er så det bliver spændende men det min Martina My Blob som er gavid med Lucas så du kan da altid se dem herinde.

Mega Knuzere

Lene M.

• #2   8. apr 2006 Men hvis du virkelig ønsker at få finger i en kvalitete killing så må jeg da faktisk på det varmeste anbefale Tina M.'s katte da de bliver så møgforkælet fra det øjeblik at de siger goddag til verden og det kan man også mærke på dem.

Men det er bare en ide for det er nu nogle skønne katte som hun har

Mega Knuzere

Lene M.

• #3   9. apr 2006 Mange tak for jeres tips! Tror desværre ikke min svigermor tager til Sjælland efter en mis, så håber der dukker noget op her på fyn. Men tak endnu engang!
    Hun er begyndt at snakke lidt om Russian Blue, noske skovkatte, maine coons og colorpoint, så nu må vi se hvad hun finder ud af smiley

Kommentér på:
Ny kat til svigermor

Annonce