{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Kat føder foran døren - Hvor skal jeg gemme killingerne? {{forumTopicSubject}}

Ja.
Jeg vågner her imorges, (okay, for en halv time siden..), ved at min mor siger jeg skal komme og hjælpe min kat.
Og så sørme ikke, om Sommer ligger midt ude for døren, og føder - Og der ligger allerede en killing og skriger - med moderkage, så hun har ikke været ret langt.
Så reagere jeg jo hurtigt, og finder en kasse som jeg fylder med et tæppe eller et lagen, min mor rakte.
Og så gik jeg ud, og satte mig hos min kat, og sad og snakkede med hende, før at jeg løftede hende op i kassen.
Må nok indrømme jeg var lidt nervøs da jeg kom til at skulle have killingen op i kassen - Har aldrig haft noget med nyfødte killinger at gøre, men jeg tænkte jo at jeg måtte handle hurtigt for at det lille skind ikke skulle ligge og fryse - og skrige. Så jeg tog fat i killingen, helt forsigtigt og lagde det op til hende, og så begyndte hun at slikke killingen.

Så endte det med at jeg tog denne her kasse, og gik ud i stalden. Jeg havde planlagt at ligge kassen i et skab, hvor der så kunne lukkes en smule til, sådan at kun sommer kan komme ind.
Og gæt hvad, så er skabet for lille!
Og jeg har ikke ligefrem nogen idé om hvor jeg så skal gøre af dem - Jeg har lagt dem ind i skabet så meget som muligt, så de kan ikke angribes bagfra, men der er helt åbent foran desværre lige nu.

Så nu spørger jeg jer, har i en idé om hvor jeg kan gøre af min elskede kat og hendes killing(er)?
Vil nemlig helst have at hun ligger et lidt gemt sted. smiley


Kommentarer på:  Kat føder foran døren - Hvor skal jeg gemme killingerne?
Kommentér på:
Kat føder foran døren - Hvor skal jeg gemme killingerne?

Annonce