1.442 visninger
|
Oprettet:
Lige inden fødslen? {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Min kat begyndte imorges at løbe ind af døren til et værelse, så snart døren blev åbnet og så havde hun gemt sig inde i skabet bag nogle små kasser. Lidt senere begyndte hun at søge kontakt, men nu har hun gemt sig igen og ligger nu i et hjørne under et bord bag nogle ting. Hun ligger og puster og man kan nogle gange se bevægelser på hendes mave, som kommer indefra og så slikker hun sig også på maven. Hun havde også termin igår + eller - en uge.
Hvornår kan jeg ca. regne med at hun skal føde?
nov 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 6
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Har du prøvet at få killinger før?
nov 2013
Og jeg har aldrig selv været der til selve fødslen.
sep 2011
Men hun har brug for noget rent underlag og højest sandsynligt ro og selskab... Dertil skal du jo være klar som hjælper, hvis ikke hun får renset killingerne der kommer ud, eller hvis der skulle opstå noget være klar til at køre til dyrlægen i en fart.
sep 2011
sep 2011
nov 2013
sep 2011
Var jeg dig ville jeg sidde stille og roligt i rummet med hende, med en bog og en kop kaffe evt, hvis du kan holde øjnene fra hvad der foregår (det kan jeg nemlig ikke selv)
nov 2013
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Da min hunkat fødte,gjorde hun det ved siden af min hovedpude om natten... Godt kæresten ikke var flyttet ind endnu
Vågnede ved hun "halsede" som en hund... der havde hun født 2 killinger under puden... Ville ikke forstyrre ved at fjerne hende midt om natten så lod hende ligge og da jeg vågnede og skulle på job,havde hun født de 2 sidste.
Skal lige sides jeg havde lavet en "fødekasse" ved at tape 2 papkasser sammen,hvor hullet ind kun var stort nok til hun kunne komme ind og sat det i mit gæsteværelse,men hun valgte at føde den dag jeg havde en veninde på besøg om sov på gæsteværelset hvor kassen stod,og har 3 hunde ved siden af som sover ved min veninde (hun forkæler dem,ved at lade dem sove i sengen :))
Og så synes Rosa ,min hunkat,nok ikke der var ro andre steder,end ved sin madmor... Lidt sødt,men kunne være endt galt,hvis nu jeg havde lagt dem ihjel,men kunne jo selvfølgelig heller ikke sove tungt efter jeg vågnede efter de første par killinger,men glad for oplevelsen.
Killingerne pus missemor blev lagt i kassen inden jeg tog på job,døren lukket og mad og kattebakke derop... så kunne hun være i fred der uden 3 hunde og faderen til killingerne
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 11 Emner: 13 Svar: 152
nov 2013
sep 2011
Husk at du skal tage en beslutning med hvad du gør med hende meget snart, det ville være så ærgerligt hvis hun blev parret igen jo...
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
Lige inden fødslen?