{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

Lige inden fødslen? {{forumTopicSubject}}

Hej derude. smiley
Min kat begyndte imorges at løbe ind af døren til et værelse, så snart døren blev åbnet og så havde hun gemt sig inde i skabet bag nogle små kasser. Lidt senere begyndte hun at søge kontakt, men nu har hun gemt sig igen og ligger nu i et hjørne under et bord bag nogle ting. Hun ligger og puster og man kan nogle gange se bevægelser på hendes mave, som kommer indefra og så slikker hun sig også på maven. Hun havde også termin igår + eller - en uge.

Hvornår kan jeg ca. regne med at hun skal føde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige inden fødslen?
  • #1   12. nov 2013 Ps, er ikke helt sikker på at det er det rigtige emne jeg har placeret det i smiley

• #2   12. nov 2013 Det kunne godt tyde på hun er igang med at føde.
    Har du prøvet at få killinger før?

• #3   12. nov 2013 Ja det har jeg. Men det er længe siden!:-)
    Og jeg har aldrig selv været der til selve fødslen. smiley

• #4   12. nov 2013 nu kender jeg jo ikke din kat, og det er lidt sent at søge råd til fødsel når hun er igang.
    Men hun har brug for noget rent underlag og højest sandsynligt ro og selskab... Dertil skal du jo være klar som hjælper, hvis ikke hun får renset killingerne der kommer ud, eller hvis der skulle opstå noget være klar til at køre til dyrlægen i en fart.

• #5   12. nov 2013 (link fjernet)

• #6   12. nov 2013 når du har en fertil hun og en fertil han gående sammen skal du være opmærksom på hun kan blive drægtig igen allerede få dage efter fødsel, hvilket kan betyde hun frastøder killingerne der lige er født. Så hun skal enten på p-piller i en fart efter fødsel, eller også skal en af dem neutraliseres meget snart...

• #7   12. nov 2013 Hun har rent underlag og jeg lader hende få ro, men kigger dog til hende en gang i mellem!:-) Tjekker lige dit link smiley

• #8   12. nov 2013 Når mine katte føder forlader jeg ikke fødekassen før fødslen er veloverstået.
    Var jeg dig ville jeg sidde stille og roligt i rummet med hende, med en bog og en kop kaffe evt, hvis du kan holde øjnene fra hvad der foregår (det kan jeg nemlig ikke selv) smiley

• #9   12. nov 2013 Hvor længe kan katten da have veer før presse-veerne?:-)

• #10   12. nov 2013 Ingen anelse....Kun prøvet det en gang og det er sikkert den sidste..
    Da min hunkat fødte,gjorde hun det ved siden af min hovedpude om natten... Godt kæresten ikke var flyttet ind endnu smiley
    Vågnede ved hun "halsede" som en hund... der havde hun født 2 killinger under puden... Ville ikke forstyrre ved at fjerne hende midt om natten så lod hende ligge og da jeg vågnede og skulle på job,havde hun født de 2 sidste.
    Skal lige sides jeg havde lavet en "fødekasse" ved at tape 2 papkasser sammen,hvor hullet ind kun var stort nok til hun kunne komme ind og sat det i mit gæsteværelse,men hun valgte at føde den dag jeg havde en veninde på besøg om sov på gæsteværelset hvor kassen stod,og har 3 hunde ved siden af som sover ved min veninde (hun forkæler dem,ved at lade dem sove i sengen :))
    Og så synes Rosa ,min hunkat,nok ikke der var ro andre steder,end ved sin madmor... Lidt sødt,men kunne være endt galt,hvis nu jeg havde lagt dem ihjel,men kunne jo selvfølgelig heller ikke sove tungt efter jeg vågnede efter de første par killinger,men glad for oplevelsen.
    Killingerne pus missemor blev lagt i kassen inden jeg tog på job,døren lukket og mad og kattebakke derop... så kunne hun være i fred der uden 3 hunde og faderen til killingerne

• #11   13. nov 2013 Er der ikke sket noget endnu?

• #12   13. nov 2013 Hun fik 5 små killinger, men den ene døde desværre!:-/

profilbillede
  • #13   13. nov 2013 Tillykke med de små smiley

Husk at du skal tage en beslutning med hvad du gør med hende meget snart, det ville være så ærgerligt hvis hun blev parret igen jo...

• #14   13. nov 2013 Tillykke med dem smiley Ja husk at hun snart kommer i løbetid igen

Kommentér på:
Lige inden fødslen?

Annonce