Inden fødslen Inden fødslen
Jeg har lige lidt spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med
Min Bell er meget gravid! Efter mine udregninger har hun termin om en uge. Men det kan vel komme snart alligevel?
Hun er simpelthen så tyk. Idag har hun været ret rastløst, gået lidt rundt, sovet lidt forskellige steder, men ikke længe af gangen. Men ved ikke om det er fordi vi har haft lidt gæster.
Jeg holder meget øje med hende, da hun for nogle måneder siden fødte en dødfødt killing. Vi ventede en løbetid og fik hende så parret igen.
Hun bor sammen med vores hankastrat, som hun ellers altid er glad for. Men nu er hun gal på ham og gider ham ikke. Skal jeg skille dem ad når de er alene hjemme?
Jeg har planlagt at hun skal føde sine killinger på et af vores værelser, som er gjort klar med det hele
Så jeg tænkte jeg bare skulle lukke hende derind når vi ikke er hjemme.
Jeg er så spændt på det hele. Men er jo selvfølgelig også nersøv for at noget skal gå galt igen. Sidst var jeg så uheldig ikke at ha været hjemme da det skete. Jeg havde lige kort været væk, og da jeg kom hjem lå den lille døde killing på gulvet i gangen. Og Bell havde gemt sig under vores seng.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Mht fødsel, så bestemmer mine katte selv hvor de vil føde, fordi jeg tror på det er bedst at de vælger omgivelserne. Men jeg har kasser, kurve osv hist og pist i håbet om hun vælger en af dem.
Sidst vi fik killinger, da var hun rastløs i 3 dage før. Hun var også meget stor og der kom 7 killinger. (se evt mit album de 7 trolde) der kan du se en tyk mormis.
okt 2008
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 42 Svar: 174
okt 2008
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 11 Emner: 13 Svar: 152
Synes godt de kan virke rastløse en uges tid inden de føder så tror ikke du skal værre bekymret..
Jeg ville holde dem adskilt til hun har født, hun må helst ikke stresse over for meget men skal have meget ro.
Held og lykke med dit kommende kuld..
Inden fødslen