639 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Avls hankat Avls hankat

Nu har jeg ikke avls katte, men jeg har et spørgsmål og jeg håber i avlere måske kan stille min nysgerrighed. Nu har jeg haft en hankat der før han blev kastereret nåede at strinte en enkelt gang, og hvor var det dig en væmmelig lugt. Men hvad gør man når man avler katte i forhold til det? Nu har jeg flere gange set folk der låner hankatte ud til avl, og jeg tænker at de må da gå og strinte rundt omkring.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avls hankat
  • #2   5. mar 2015 Haha.. Ja jeg tænkte nok det krævede man ikke var bange for klud og spand smiley da jeg var lille havde jeg en veninde som boede i et hjem med avlskatte. De havde et rum kun til dem med kradsetræer og legetøj, hvor der var adgang til et stort voliere. Hun havde gulvtæppe i katterummet, og det er først nu jeg er blevet voksen at jeg tænkte at det var da besynderligt at der ikke lugtede grimt. Hun avlede Maine coon, og jeg tænker at de må komme med en god sjat.

• #3   5. mar 2015 Vi har to rum kun til drengene, og så har de deres egne løbegårde. Men ja, de kan godt finde på at strinte, det hører til deres natur. smiley

• #6   5. mar 2015 Jeg har ikke muligheden for at have et seperat rum eller udbygning til hankatte, så jeg forsøger at nå at bruge dem inden de strinter. Men har heldigvis også en race der er OK flink der. Så sidste dreng nåede at blive 1 år og et måneder, og min nuværende er lige fyldt 1 år, og viser ingen tendenser endnu heldigvis.

Strinter de = snip snip herhjemme

• #7   5. mar 2015 Vi har pt 3 fertile drenge gående sammen på henholdsvis 3 år, 1 år/3mdr og 9 mdr. og ingen af dem strinter. (nogle vil så sige at ham på 9mdr ikke er fertil, men han har lavet 2 kuld, som ventes født her sidst i marts)
    Vi har pladsen til at lave gode hankatte faciliteter, men racen egner sig ikke til at blive skilt fra hinanden, men til gengæld er de heller ikke territorial smiley men skull der være en der begynder, så bliver han snippet

• #8   5. mar 2015 Ja her duer det ikke at have 3 hankatte gående sammen, det har jeg fundet ud af. Så pt. går der to hankatte sammen, og en går for sig selv.

Og det duer heller ikke at have fertile hankatte i huset, da de strinter, jagter pigerne, stresser og stresser pigerne.

Desuden ønsker jeg heller ingen ups-kuld.

Jeg håber meget på helt at undgå uønskede parringer, som mange andre har nogle af.

• #9   6. mar 2015 Jeg har en hankat der ikke strinter smiley Det gør hans far og farfar heller ikke… faktis har ingen af de 3 drenge super fertil adfærd. Cisco min hankat går sammen med resten af flokken her hjemme uden problemmer

• #10   6. mar 2015 * et år og et par måneder (skulle der stå)

Kommentér på:
Avls hankat

Annonce