943 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Killinger på loftet Killinger på loftet
Hej alle arbejder på en gård, og idag stod jeg også kunne jeg høre noget der mjavede helt helt vildt og der er em staldkat man dog sjældent ser men går op på loftet og finder 4 små killinger, syntes de virker noget tynde.
Moren så jeg sidst fredag om den har været der i weekenden ved jeg ikke.
Men tænkte om jeg kunne hjælpe dem med lidt mad ved ikke hvor gamle de er heller og om de kan spise overhovedet.
Havde tænkt mig at opløse maden og blande med a38 (som med hunde)
Er der evt noget der ud fra billedet kan se ca alder
0 synes godt om
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Jo større de bliver, jo længere tid tør moren forlade dem.
Den bedste løsning ville måske være at ringe til diverse internater og høre om de har en kat der kan fungere som plejemor, men du skal være HELT sikker på at moderen er væk.
jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
God ide at få lagt noget mad for at se om missemor er i nærheden og god ide at give dem noget foder.... du kunne evt give dem noget kattedåsemad for at se om de kan spise det
jun 2015
Hvis nu den ikke komme kan de så klare sig selv hvis de bare får mad kan se de har tænder
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 811 Katte: 20 Annoncer: 1 Emner: 118 Svar: 7.380
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det skal lige siges at med den alder killingerne er så er 8 timers fra værd ikke unormalt og slet ikke fra en staldkat der er lidt utryg ved mennesker, for hun ønsker ikke at fortælle nogen hvor hun har gemt killingerne..
Hvis ikke killingerne får menneske kontakt fra nu af så bliver de aldrig 100% tamme, så det er vigtigt at du eller andre lige snakker lidt med dem så de bliver trygge ved mennesker..
Hvis killingemor skulle være forsvundet for bestandigt fra killingerne så skal de til en amme, de er ikke gamle nok til at klare sig selv og lære almindelig katte adfærd, men se tiden anført killingerne har også en alder der gør at mismod kan være i løbetid igen og vil parre sig på ny, så hun kan godt forlade killingerne en dagstid eller mere..
jun 2015
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 942
jun 2015
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 811 Katte: 20 Annoncer: 1 Emner: 118 Svar: 7.380
Killinger på loftet