{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Udenlandsk stamtavle? {{forumTopicSubject}}

Da jeg har solgt en killing til min veninde i USA, ville jeg frygtelig gerne have en stamtavle på engelsk.

Er det overhovedet muligt her i Danmark?

Og hvad skal man gøre, for at få sådan én udstedt? Er det igennem ambassaden?

Min veninde er amerikaner, og forstår ikke dansk.

Potekram herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udenlandsk stamtavle?
  • #1   31. mar 2007 Stamtavler forstås som regel på tværs af sprog, da det jo egt bare er en officiel registrering af, hvem der er forældre/bedsteforældre/oldeforældre til katten. Hvis det er farvekoderne, hun ikke forstår (de bruger muligvis andre forkortelser i USA), så kan de nemt oversættes - men mange af de farvebetegnelser, vi bruger i FIFe, er engelske, så det burde ikke være et problem...
    Hvis din veninde vil have en amerikansk stamtavle på katten, skal du sørge for en transfer fra din klub - derefter skal hun selv sende den danske stamtavle samt transfer ind til sin klub i USA og bede om en amerikansk stamtavle på katten.

Under alle omstændigheder ved ambassaden nok meget lidt om kattestamtavler;-)

• #2   31. mar 2007 Jeg tror ikke hun er medlem af nogen klubber, men det kunne hun jo selvfølgelig blive.

Mange tak for de hurtige svar!

Poteknus.

Kommentér på:
Udenlandsk stamtavle?

Annonce